• Hoi iedereen!
    Ik heb een paar dagen niets te doen :D
    Tijd voor een nieuwe youtubevideo!
    Misschien doe ik wel eens een Fall Tag ofzo :) lijkt me wel leuk!!
    Ik wil ook een vlogchannel maken, geen idee hoe ik die zou noemen :( misschien iets zoals BeautyPieVlogs ofzo (kanaal heet BeautyPie) maar ook misschien iets orgineler.
    Als je inspiratie hebt voor een kanaalnaam, reageer dan maar :)
    xoxo
    Amber

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 17:00 ]

    eerlijk gezegd vind ik beautypie een beetje onorgineel.. (lijkt heel erg op cutiepiemarzia, vooral dan dat cutiepie) als ik jou was zou ik wat creatiever denken. iets wat wat over jezelf zegt ofzo. Maar dat is maar een tip hoor


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Kan je geen algemeen topic aanmaken voor je YT kanaal? 9/10 van je topics gaan erover...


    i put the fun in funeral

    Het is wel makkelijk om anderen te vragen voor inspiratie voor een kanaalnaam. Als je het niet zelf bedenkt is het niet echt origineel.
    Al die tags zijn zo afgezaagd en onorigineel. Iedereen doet het. Bedenk iets wat een ander niet gedaan heeft of dat onbekender is.

    Het komt een beetje verkeerd over, nu ik het teruglees.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 18:51 ]

    Lophos schreef:
    Het is wel makkelijk om anderen te vragen voor inspiratie voor een kanaalnaam. Als je het niet zelf bedenkt is het niet echt origineel.
    Al die tags zijn zo afgezaagd en onorigineel. Iedereen doet het. Bedenk iets wat een ander niet gedaan heeft of dat onbekender is.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''