• Ik heb een probleem, mijn quiz komt niet te staan bij nieuwste quizlets en ik vind dat best wel ambetant. Enig idee hoe dat komt en wat ik eraan kan doen?
    xx

    Weet ik niet >.<
    die van mij komt er soms te staan..
    dus ik snap het ook niet.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik weet niet ik heb daar nooit last van...


    BAM!

    ik weet het niet, mijn vriendin zij dat je moet smsen of zo??:|

    Neej, dat zijn de spotlights ;) Misschien dat er op hetzelfde moment ook andere quizzen zijn geactiveerd? En dus waren die 'nieuwer'?
    Kijk even wanneer de quizzen zijn gemaakt die er wel in staan, en kijk dan even of het klopt. Zo niet, zeg het dan even, praat ik er wel over met Rutger ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    door het th filter denk ik. Als je je filter aan hebt staan, komen er (veel?) minder th quizzen door.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik heb ook al een aantal keer geprobeert met te inactiveren en daarna terug te activeren, maar hij komt er echt niet bij te staan :(

    ligt er volgens mij aan wanneer je hem in quizlet hebt aangemaakt.. ben je de vorige dag al begonnen en activeer je hem vandaag.. dan komt ie er niet..:P

    die van mij komt er vaak ook niet bij te staan... ik weet niet ??


    Je moet worden wie je bent.

    Er zijn gewoon al veel andere quizzen geactiveerd.Want ik had net een nieuwe quiz ik ging kijken en hij stond pas op de derde pagina! Dus ga al wat verder kijken!

    Heb je wel op activeren gedruk? En anders zijn er misschien mensen die heel snel een quiz na jou hebben gemaakt? Ik zou het anders niet weten?

    ik weet niet hoor, maar is dat zo erg eigelijk?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Als je een serie hebt komt die pas op je profiel te staan als je er 2 hebt... Zwaar irri maar het is niet anders