• Ik heb geen idee onder welk subforum dit moet :x
    Ik wilde gewoon eventjes mijn Thranduil cosplay delen die ik zal dragen volgde zaterdag op Facts in Gent. Wat vinden jullie ervan? De make-up is waarschijnlijk op sommige plaatsen iets te donker, maar dat was omdat ik een vreselijk slecht licht heb in mijn kamer.

[ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 17:34 ]

kindness is never a burden.

Oh, dat is awesome!

Your make-up is terrible

Die is echt awesome :9~
    Vooral op de foto met gesloten ogen heb je echt die Thrandy-look.

[ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 17:46 ]

Not all those who wander are lost.

Oh wauw ;o geweldig gedaan!

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Awesome Ik ga ook de zaterdag!

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Wauw, ontzettend gaaf!

Every villain is a hero in his own mind.

Haha, dank jullie wel! Ik heb er echt heel lang aan gewerkt! ^^

Oeh, dat is echt heel gaaf! Vooral dat gewaad (? ik weet niet precies hoe ik het moet noemen, haha). Die ringen erbij zijn ook een leuk detail. ^^

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Square schreef:
    Oeh, dat is echt heel gaaf! Vooral dat gewaad (? ik weet niet precies hoe ik het moet noemen, haha). Die ringen erbij zijn ook een leuk detail. ^^

Bedankt! Ik noem het gewoon een jas, haha (;

Hall schreef:
    (...)

Bedankt! Ik noem het gewoon een jas, haha (;

Oh, dat werkt ook, haha. Gewaad klinkt ook wel erg naar Harry Potter, maar het enige andere wat ik kon verzinnen was jurk. :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Square schreef:
    (...)

Oh, dat werkt ook, haha. Gewaad klinkt ook wel erg naar Harry Potter, maar het enige andere wat ik kon verzinnen was jurk. :'D

Inderdaad, gewaad klinkt nogal HP-achtig. En jurk klinkt dan weer heel erg vrouwelijk xd

Wauuw, Zaterdag wil ik een foto met je :'33

made a list of my regrets and you were the first, love

Ramin schreef:
    Wauuw, Zaterdag wil ik een foto met je :'33

Haha, tuurlijk. Als je me ziet, moet je maar naar me toekomen (; Normaal moet er ook een Anna, een Misa en een Slenderman bij me lopen.

Gaaf.

''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

Hall schreef:
    (...)

Haha, tuurlijk. Als je me ziet, moet je maar naar me toekomen (; Normaal moet er ook een Anna, een Misa en een Slenderman bij me lopen.

Haha :3 awesome. Je ziet dan wel een roze eenhoorn, een blauwe eenhoorn, een pikachu en nog een paar mensen lopen :3

made a list of my regrets and you were the first, love

Ramin schreef:
    (...)

Haha :3 awesome. Je ziet dan wel een roze eenhoorn, een blauwe eenhoorn, een pikachu en nog een paar mensen lopen :3

Haha, ik vrees dat ik wel veel pikachus ga zien (;