• Ik kon het echt niet laten. :'D Ik heb een nieuwe verslaving: Flikken Gent. Ik heb zowel Gent en Maastricht geprobeerd, maar ik vond Maastricht minder goed geacteerd en ik vond het accent ... tja, erover. Normaal heb ik er niet zo'n problemen mee, maar nu ... tja.
    Vanwaar hebben jullie je namen?

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 17:29 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik dacht meteen aan Tony toen ik de titel zag.:W
    Yay! Nog een flikkenfan!

    Mijn naam komt van Nick Debbaut, motard van de gentse flikken vanaf seizoen vier.:Y)
    Behalve de pompoen zie je hem ook op mijn avatar.:W

    Ik vind Gent trouwens ook veel hoger qua niveau dan Maastricht.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 17:46 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Ik dacht meteen aan Tony toen ik de titel zag.:W
    Yay! Nog een flikkenfan!

    Mijn naam komt van Nick Debbaut, motard van de gentse flikken vanaf seizoen vier.:Y)
    Behalve de pompoen zie je hem ook op mijn avatar.:W

    Ik vind Gent trouwens ook veel hoger qua niveau dan Maastricht.


    Ik zit net aan seizoen vier, aflevering drie ofzo. En ik heb ook al een aflevering van het laatste seizoen gezien, omdat ik dacht dat er "s01e01" stond in plaats van "s10e10" en ik vond het te spannend. :W I feel stupid.
    Maar goed, het is door jou dat ik begonnen ben met kijken. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dierickx schreef:
    (...)

    Ik zit net aan seizoen vier, aflevering drie ofzo. En ik heb ook al een aflevering van het laatste seizoen gezien, omdat ik dacht dat er "s01e01" stond in plaats van "s10e10" en ik vond het te spannend. :W I feel stupid.
    Maar goed, het is door jou dat ik begonnen ben met kijken. ^^


    Ik ben terug alle seizoenen aan het kijken en zit ondertussen na twee maanden aan seizoen tien aflevering zes.:Y)

    Haha, heb ik je aangestookt?:W


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik ken de serie niet, maar ik vind ckx een heel gave spelling voor een naam. Het is alsof je een soort autocrash aan medeklinkers hebt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Debbaut schreef:
    Ik dacht meteen aan Tony toen ik de titel zag.:W


    Ik dacht meteen aan jou zodra ik las dat het een naam uit Flikken Gent was. Er wordt hier een hoop gedacht. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik dacht meteen aan jou zodra ik las dat het een naam uit Flikken Gent was. Er wordt hier een hoop gedacht. (krul)


    Denken is gezond en ik raad je aan de serie te beginnen kijken.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Denken is gezond en ik raad je aan de serie te beginnen kijken.:Y)


    Wat, neeeee, van Yolanda moet ik ook al alle twaalf seizoenen van NCIS kijken. Wat willen jullie mijn arme restantje leven aandoen? x)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Wat, neeeee, van Yolanda moet ik ook al alle twaalf seizoenen van NCIS kijken. Wat willen jullie mijn arme restantje leven aandoen? x)


    Het flikken laten kijken.:p


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik ken de serie niet, maar ik vind het een leuke username :3

    Ik hoef jou natuurlijk niet te vertellen waar mijn username vandaan komt ;P


    Not all those who wander are lost.

    Square schreef:
    (...)

    Wat, neeeee, van Yolanda moet ik ook al alle twaalf seizoenen van NCIS kijken. Wat willen jullie mijn arme restantje leven aandoen? x)


    Gent zin er maar tien, jammer genoeg. Ze zijn ermee gesropt in 2009.
    En Debbaut, ja, je hebt me aangestoken, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dierickx schreef:
    (...)

    Gent zin er maar tien, jammer genoeg. Ze zijn ermee gesropt in 2009.
    En Debbaut, ja, je hebt me aangestoken, haha.


    Ergens snap ik het wel, ze wouden de serie niet uitmelken.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dierickx schreef:
    (...)

    Gent zin er maar tien, jammer genoeg. Ze zijn ermee gesropt in 2009.
    En Debbaut, ja, je hebt me aangestoken, haha.


    "Maar" tien. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik ken de serie niet, maar ik vind ckx een heel gave spelling voor een naam. Het is alsof je een soort autocrash aan medeklinkers hebt. :'D


    Wauw, haha. Als ik er zo over nadenk misschien een beetje :Y)

    But I like it c:


    wat was dit ookalweer

    Ik vind het accent van Flikken Gent juist zo vreemd, maar ik ben dan zelf ook een Limburgse en hoor het Maastrichtse accent al lang niet meer. :'D
    Wel een leuke username. ^^

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 18:44 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Meereen schreef:
    Ik vind het accent van Flikken Gent juist zo vreemd, maar ik ben dan zelf ook een Limburgse en hoor het Maastrichtse accent al lang niet meer. :'D
    Wel een leuke username. ^^


    Dat valt wel te begrijpen. Zelf kom ik uit Gent (ik heb er slecht twee jaar gewoont, maar ik woon nog steeds in Oost-Vlaanderen), en ik hoor het Gentse accent ook al lang niet meer. Dat hangt sowieso wel af van waar je woont. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried