• Hallo iedereen,

    aangezien dat Halloween er weer helemaal aankomt heb ik besloten me wat aan te passen, zoals jullie aan mijn profielfoto kunnen zien.:Y)

    Om dit topic nuttig te houden: zijn jullie van plan iets met jullie profiel(foto) te doen voor Halloween? En wat gaan jullie op Halloween doen?

    Ik ga horrorfilms kijken ofcourse.:W

    Groetjes,
    Debbaut


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Vind ik leuk, gheheh ;3


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    Vind ik leuk, gheheh ;3


    wat was dit ookalweer

    Nu heb ik zin om de grafsteen van Lily en James als pf te nemen, omdat ze op Halloween gestorven zijn. Maar ik denk niet dat mijn gevoelens dat kunnen handelen

    Ik vind het leuk verzonnen^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik schrok me dood toen ik 't zag. Ö


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wat een super leuk en origineel idee zeg :')

    Ik moest wel lachen toen ik 't zag, haha.~


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    JamesPotter schreef:
    Nu heb ik zin om de grafsteen van Lily en James als pf te nemen, omdat ze op Halloween gestorven zijn. Maar ik denk niet dat mijn gevoelens dat kunnen handelen

    Ik vind het leuk verzonnen^^


    Don't you dare Femke, dan kan ik niet meer met je praten zonder depressieve gevoelens te krijgen.

    Ik had even een 'whut-momentje' toen ik de titel las, maar het is een heel leuk idee.


    Not all those who wander are lost.

    Oh god, dit is echt zo geniaal. :'D

    Nou, mijn profielfoto kun je wel een beetje zien als Halloween-achtig, eigenlijk, ook al was dat niet helemaal de bedoeling toen ik 'm nam. Maar misschien dat ik op Halloween zelf ook een pompoenversie van deze oude profielfoto neem.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik doe niet mee aan Halloween, nooit gedaan, eigenlijk. Daarnaast ben ik veel te gehecht aan Dany en Drogon, dus die zal ik maar niet in een pompoen transformeren. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Haha, bedankt iedereen, ik verveelde me en door dat ene topic over de fright nights bedacht ik me dat Halloween eraan kwam en toen kwam dit in me op.:W


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!