• En toen kwamen we samen op dit idee:

    De hoofdpersoon is ongeveer een jaar of twee gelukkig getrouwd met haar man. De moeder van de hoofdpersoon is er niet blij mee. Ze doet echter wel haar best om ermee te leren leven dat haar dochter nu gelukkig is. Op een dag verdwijnt van de man van de hoofdpersoon. De moeder van de hoofdpersoon wordt verdacht. De hoofdpersoon wordt lastiggevallen met stalk- en dreigmails. Ze voelt zich steeds minder veilig in de buurt waarin ze woont. Ze krijgt het gevoel dat ze gevolgd wordt. De e-mails worden steeds persoonlijker. Ze blijft echter niet stil zitten maar gaat op zoek. Ze krijgt vreemde dromen over haar man waardoor er telkens een puzzelstukje op z'n plek komt. Ze komt uiteindelijk achter de gruwelijke waarheid. De stalker wil haar overtuigen dat deze gruwelijke waarheid de echte waarheid is.


    Zouden jullie ook onderstaande poll willen invullen en je antwoord willen toelichten in een reactie?

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 22:26 ]

    Zouden jullie dit lezen?

    59.6% (28 stemmen)
     
    Ja

    40.4% (19 stemmen)
     
    Nee


    26 - 02 - '16

    Fabrizio schreef:
    Ik heb op ja gestemd, omdat ik het wel zou lezen. Maar aan de andere kant is het echt geen verhaal voor mij. Dus ik weet het niet helemaal. ;/


    &

    Scribe schreef:
    Oh. Mij ook? (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik wil geen zeur zijn, maar het is "mijn vriend en ik". (krul)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    Ik wil geen zeur zijn, maar het is "mijn vriend en ik". (krul)



    Sorry, ik zal het even laten wijzigen. Ik was nogal slaperig toen ik dit allemaal schreef.


    26 - 02 - '16

    --> Titel veranderd.


    Het is niet echt iets voor mij, maar gewoon schrijven.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    --> Titel veranderd.

    Het is niet echt iets voor mij, maar gewoon schrijven.


    Thank you (:


    26 - 02 - '16

    Oeh, als me zou willen waarschuwen als je het op Quizlet zet.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    Oeh, als me zou willen waarschuwen als je het op Quizlet zet.


    Ik zal jou, en alle anderen die dat willen, waarschuwen. Er komt sowieso nog een promotietopic ;3


    26 - 02 - '16

    Ziet er erg leuk uit en doet me een beetje denken aan wat ik een tijdje geleden op televisie gezien heb (':
    Dat was iets over een gelukkig gezin waarvan de moeder vreemd ging. Haar man ontdekte dit en wist er mee te dealen.. haar ouders echter niet en zij verbraken het contact.. vooral haar moeder was erg boos. Uiteindelijk vergaf haar man haar en ging de relatie door.. een paar maanden later werd het gezin echter lastig gevallen door een stalker. De stalker dreigde hun kinderen iets aan te doen en er werd dus vermoedt door haar man dat het dus haar ex minnaar was.. na veel gedoe en een juridisch onderzoek bleek dus dat het helemaal niet die minnaar was, maar de moeder van de vrouw die haar dochter een lesje wilde leren..
    De verhaallijn vind ik wel interessant dus, ik ben alleen inderdaad benieuwd hoe je schrijfstijl is.. dat is voor mij wel heel bepalend.


    Maybe she loved mysteries so much that she became one.

    Ik zie trouwens ook een aantal reacties met een negatieve onderklank.. laat jezelf daar vooral niet van door de wijs brengen. De één houdt van romantische boeken en de ander van horrorverhalen. Daar zit hem het verschil vooral in denk ik.. dat is dus niet omdat zij het idee hebben dat je geen goede schrijfster bent, maar omdat het gewoon hun genre niet is. Misschien had het ook geholpen als je een proloog of iets anders geplaatst had in dit topic, dat zou mensen wat opheldering geven over je schrijfstijl.. ik wens je veel succes verder en ik weet haast wel zeker dat ik een kijkje ga nemen als je dit gepost hebt.


    Maybe she loved mysteries so much that she became one.

    Ik heb op nee gestemd, maar dat heeft niets met je idee te maken. Ik zou het gewoon niet lezen omdat ik verhalen in dit genre niet lees. Ik word er altijd een beetje bang van :') Dat betekent alleen niet dat je idee niet goed is. Als je de vraag anders had gesteld (bijvoorbeeld: vinden jullie dit een goed idee?), dan zou ik wel op ja hebben gestemd.