• Hey,

    Een tijdje geleden begonnen een jongen en ik met elkaar te snapchatten. Later vroeg hij mijn nummer, en gingen we ook appen. Hij vertelde me, dat hij een meisje leuk vond, die twee jaar jonger dan hem is. En laat ik nu net iemand zijn die twee jaar jonger is. Ook begon hij opeens op te scheppen (je weet hoe jongens zijn) tegen me, en op school keek hij constant naar me in de pauzes. Maar net kreeg ik via een vriend te horen, dat hij me helemaal niet leuk vindt. Hoe kan ik hem het beste en zo snel mogelijk vergeten?

    xx OhMyNarry


    Cute as a button, every single one of you !

    Je weet niet of die vriend de waarheid spreekt. Hij kan net zo goed een jaloerse jongen zijn en tegen jou liegen. Zo snel moet je je hoop niet laten varen, meid! ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Weet je wel of die vriend de waarheid spreekt dan? Lol. Hij kan ook vanalles lullen.

    Gewoon niet meer met hem praten via Snapchat/Whatsapp? :'D


    wat was dit ookalweer

    Mulleroni schreef:
    Je weet niet of die vriend de waarheid spreekt. Hij kan net zo goed een jaloerse jongen zijn en tegen jou liegen. Zo snel moet je je hoop niet laten varen, meid! ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mulleroni schreef:
    Je weet niet of die vriend de waarheid spreekt. Hij kan net zo goed een jaloerse jongen zijn en tegen jou liegen. Zo snel moet je je hoop niet laten varen, meid! ^^


    Hij spreekt de waarheid. Ik heb het gesprek tussen hen gezien...


    Cute as a button, every single one of you !

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Hij spreekt de waarheid. Ik heb het gesprek tussen hen gezien...


    Maar net kreeg ik via een vriend te horen


    You confuse me. Ha, maar in ieder geval: Wat werd er precies gezegd dan tussen hen?


    Pretty is just a pretty word.

    Hmmmm, goede vraag. Ik zou gewoon normaal tegen hem doen en alle gedachtes omtrent hem verder uit je hoofd proberen te bannen. I mean, als ik het zo hoor zijn jullie wel vrienden? Als dat zo is zou ik hem namelijk niet volledig negeren. Zou een beetje zonde zijn en lullig voor hem. Je weet nu verder dat hij je niet leuk vindt, dus je zal moeten accepteren dat dat zo is en verder gaan met je leven. Zoiets moet meestal wel slijten, althans dat had ik, dus verwacht niet dat je gevoel pats boem kan veranderen.


    Happy Birthday my Potter!

    Mulleroni schreef:
    (...)

    You confuse me. Ha, maar in ieder geval: Wat werd er precies gezegd dan tussen hen?



    haha, ik leg het nog eens uit;
    Ik vind (vond idk) dus een jongen leuk, en ik dacht echt dat hij mij ook leuk vond ( ik noem hem even A). Nu heeft een vriend met A geappt, en A zei tegen hem dat hij me helemaal niet leuk vind. En dat whatsapp gesprek heb ik gezien.


    Cute as a button, every single one of you !

    OhMyNarry schreef:


    haha, ik leg het nog eens uit;
    Ik vind (vond idk) dus een jongen leuk, en ik dacht echt dat hij mij ook leuk vond ( ik noem hem even A). Nu heeft een vriend met A geappt, en A zei tegen hem dat hij me helemaal niet leuk vind. En dat whatsapp gesprek heb ik gezien.


    Je weet hoe jongens onder elkaar zijn neem ik aan? Never dat die zomaar toegeven dat ze iemand leuk vinden over de app, laat staan tegenover een vriend. :'D


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Halter schreef:
    (...)

    Je weet hoe jongens onder elkaar zijn neem ik aan? Never dat die zomaar toegeven dat ze iemand leuk vinden over de app, laat staan tegenover een vriend. :'D


    Ik ben nog nooit echt zo 'bezig geweest' met een jongen. Zijn jongens echt zo?


    Cute as a button, every single one of you !

    OhMyNarry schreef:

    Ik ben nog nooit echt zo 'bezig geweest' met een jongen. Zijn jongens echt zo?


    Gebaseerd op persoonlijke ervaringen, ja. Er zullen natuurlijk heus wel uitzonderingen zijn, maar als je zekerheid wilt kun je het hem het best zelf vragen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ja, zo'n app bewijst helemaal niets. Ik ben benieuwd of hij je echt ziet zitten. Hou ons op de hoogte!


    Pretty is just a pretty word.

    Psht, ik vertel het ook niet altijd aan mijn vriendinnen als ik een jongen leuk vind x) En uit mijn ervaringen met jongens -veel vrienden van me- die vertellen het idd niet als ze een meisje leuk vinden. Zo'n gesprek hoeft dus helemaal niets te betekenen!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mijn God.... waar komen deze topic opeens allemaal vandaan net nu mijn hart 30 minuten geleden is vertrapt? Ga denk ik ook maar een topic aanmaken!

    Sorry geen tips van mijn kant zoals je ziet


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Halter schreef:
    (...)

    Je weet hoe jongens onder elkaar zijn neem ik aan? Never dat die zomaar toegeven dat ze iemand leuk vinden over de app, laat staan tegenover een vriend. :'D