Wauw, bedankt voor al die lieve berichtjes en tips!
~ die dromenvanger leek me wel leuk, omdat geloof al veel doet. Helaas besef ik net dat ik er al 1 heb, dus ja...
~ Ik geloof niet in overledenen. En zelfs dan nog, wat doet een geest in mijn huis, na achttien jaar? En dan nog eens in twee huizen? Nee, ik denk niet dat het dat is, maar toch bedankt dat je me wil helpen.
~ Ik lees altijd boeken voor ik ga slapen, dus helaas zal dat niet werken :c
~ Wat erg van je nachtmerrie ;c
~ Ik slaap ook beter als ik niet volledig alleen ben, spijtig genoeg werkt het niet altijd. Helaas is ons huis al beveiligd, dus dat zal ook niet meer werken. :c
~ Oh bah, dat is echt eng. Bij mij is er nog nooit iets concreet geweest, gelukkig!
~ Vroeger naar bed, zal bij mij waarschijnlijk niet snel lukken . En voor het donker gaan slapen is nu al om 19u ofzo, dus helaas :c Het is wel een goede tip!
~ therapie heb ik ook al overwogen, maar ik vind het toch wat te extreem... Later misschien, als het erger wordt!
~ Helaas is het meestal 4u 's nachts als ik dit heb en dan is mijn denkvermogen een beetje uitgeschakeld. Puur instincten dan en dat zegt: Gevaar! Licht!
~ Nee, slaapverlamming heb ik niet, dat lijkt me pas doodeng. Dan ga ik echt giga hard gillen. En te veel aan denken lijkt me wel sterk, aangezien ik gewoon wakker schiet en iets zie. Ik denk op dat moment echt totaaal niets. Daarna creëer ik inderdaad wel mijn eigen angst vrees ik Het is inderdaad wel zo dat mijn eerste nachtmerries door stress kwamen, maar daarna niet meer...
Bedankt allemaal!
Mijn brein breint zoals het breint.