• Jep, underdog-planeetje Pluto, dat niet meer gezien werd als planeet dankzij zijn mini-heid, is terug een planeet! Dit omdat hij verschillende manen zou hebben (:
    bron 1
    bron 2

    Viva la pluto!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien



    Sorry, ik denk altijd hieraan als ik het woord Pluto zie staan :W


    Wel leuk tho.


    26 - 02 - '16

    ^ Dit heb ik ook, haha. Ik volg het allemaal niet meer. Planeet of niet, wat maakt het uit? :')

    Ha. Ik herinner me nog dat ik – toen ik vijf, zes was – 'ns naar Earth Explorer ben geweest en daar zijn we met het gezinnetje naar een 'show' over de planeten gaan kijken. En toen was ik de enige die het lef had om mijn hand op te steken om te zeggen dat er, één, geen wind was op de maan en dat de eerste stap van de mens daarom nog altijd zichtbaar is en twéé, dat Pluto geen planeet meer was. Dit doet me hieraan denken en ik vind 't wel een leuke anekdote. :Y)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Jaaa, Pluto is back here to stay


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nu is Pluto officieel weer mijn lievelingsplaneet. :Y)
    Doei Jupiter.


    wat was dit ookalweer

    Hikikomori schreef:



    Sorry, ik denk altijd hieraan als ik het woord Pluto zie staan :W


    Wel leuk tho.


    Haha, same


    16 - 09 - '17

    Handig. Telkens als ik de planeten opnoem moet ik me inhouden na Neptunus om Pluto er niet achteraan te zeggen. Hoeft nu niet meer.

    Mercurius, Venus, Aarde, Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus, PLUTO! yaaay


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Chuckles schreef:
    ^ Dit heb ik ook, haha. Ik volg het allemaal niet meer. Planeet of niet, wat maakt het uit? :')


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Interesting :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah, ik dacht al dat onze generatie verontwaardigd en bitter oud zou moeten worden. Viva la Pluto indeed! :Y)




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ah, ik dacht al dat onze generatie verontwaardigd en bitter oud zou moeten worden. Viva la Pluto indeed! :Y)






    ooh tumblr i love you


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik gun het Pluto.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pluto ftw :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    In mijn hart is Pluto nooit ongeplaneteerd geweest.

    Viva la Pluto!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    'Pluto, de wraak op de mensheid.'

    Wordt vast een goeie film.


    'The best way to predict the future is to create it'.