Ik lees dit allemaal zo en tja, ik vind persoonlijk dit een beetje aanstellerij, Ik was in groep 7 (11 jaar) Al ongesteld enso. Het kan me ten tweede geen flikker schelen als meiden, laat dat ff duidelijk zijn, mij in mij nakie zien. Bij jongens is het wel anders, en over twee jaar zien die 12 jarigen er net zo uit als jou nu, dus so wat?
Douchen word verplicht, omdat het dan beter is voor je spieren. Bij ons hoef je echt niet te douchen als je ongesteld bent, maar dan doen ze wel gwn. Iedereen is wel 1x in de maand ongesteld... Als je dan niet doucht prima, als je wel doucht is het ook prima.
En als je met je team doucht helpt dat voor de band met de spelers. Zo kun je na de trainingen en wedstrijden na praten over de foute en goede dingen, dus eigenlijk is het heel gezond om samen te douchen.
En je leert ervan om je niet te hoeven schamen,.. elk meisje heeft zo haar vrouwelijke hormonen, als je ze niet hebt ben je juist een uitzondering.. Dat is juist alleen maar prut, want dan kun je maybe geen kinderen krijgen ens. Wees blij dat je zo vrouwelijk bent.
Dit stukje klinkt zo wel heel erg boos xd, maar dat bedoel ik echt niet. Ik vind alleen dat je je niet te druk moet maken. Nergens voor nodig, this maar een lichaam.
~My Mind Is Free~