• Hoi!

    Ik was wat bezig met het klooien met templates voor mijn stories en toen ontdekte ik dat je de nieuwe kleuren daar nog niet kunt gebruiken.
    Is dit mogelijk in te stellen? Dat zou wel tof zijn!
    Ook leek het me leuk om een aparte template voor alleen de voorkant in te kunnen stellen. Dus dat er een knop komt met 'voor de voorkant' en/of 'voor rest van het verhaal' om het maar even zo neer te zetten. Voor mijn verhaal wou ik dus eigenlijk alleen de voorkant vrij donker en de rest van het verhaal gewoon licht houden, zodat het nog wel te lezen valt. Is dit ook mogelijk? (dus met die knop)

    Wie is voor?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben voor!


    wat was dit ookalweer

    Ik vind het geen onaardige suggestie. Vooral dat eerste gedeelte.
    Maar is het intussen wel al weer mogelijk om templates uit te zetten bij profielen en stories? Want ik vind het persoonlijk heel irritant als iemand rare kleuren heeft of zo.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben het eens met het eerste deel - het tweede deel maakt me niet zo veel uit ;). En AlbusDumbledore, ja, dat is mogelijk.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik ben voor! Ik vind dat sommige kleuren nog wel bij de templates missen. Dat tweede lijkt me iets te ingewikkeld, maar dat maakt me niet heel veel uit.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Crona schreef:
    Ik ben voor! Ik vind dat sommige kleuren nog wel bij de templates missen. Dat tweede lijkt me iets te ingewikkeld, maar dat maakt me niet heel veel uit.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Voor.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Crona schreef:
    Ik ben voor! Ik vind dat sommige kleuren nog wel bij de templates missen. Dat tweede lijkt me iets te ingewikkeld, maar dat maakt me niet heel veel uit. Dat tweede lijkt me handig, dat wil ik ook graag. ^^

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 17:28 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Voor voor beiden;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!