• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Offtopic betekend echter niet spammen! Hou het gezellig.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Deerstalker - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGir

    [ bericht aangepast op 3 okt 2014 - 21:55 ]


    Your make-up is terrible

    Hahaha, ik ben ik dom. Ik wilde mijn buttons en alles voor de BBcode veranderen zodat alles mooi is (zoals je hier ook hebt) en dan wilde ik de naam van de kleur de desbetreffende kleur geven, maar ik testte het uit op zwart. :'D Dat is natuurlijk al zwart, haha.


    Your make-up is terrible

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Sleep well!
    Succes morgen op school (:


    Bedankt,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Assassin schreef:
    Hahaha, ik ben ik dom. Ik wilde mijn buttons en alles voor de BBcode veranderen zodat alles mooi is (zoals je hier ook hebt) en dan wilde ik de naam van de kleur de desbetreffende kleur geven, maar ik testte het uit op zwart. :'D Dat is natuurlijk al zwart, haha.


    Sliim haha.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Assassin schreef:
    Hahaha, ik ben ik dom. Ik wilde mijn buttons en alles voor de BBcode veranderen zodat alles mooi is (zoals je hier ook hebt) en dan wilde ik de naam van de kleur de desbetreffende kleur geven, maar ik testte het uit op zwart. :'D Dat is natuurlijk al zwart, haha.


    Hahaha :W


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, het is altijd kut. ;c Gelukkig had ik er minder last van met thee.


    En drop. Véél drop :Y)


    Tijd voor koffie.

    Zoveel kleuren om toe te voegen. T_T I'm dying.

    Hehe, ik vind drop vies.


    Your make-up is terrible

    Yaaaaaaaaaaaaay, rijles ging goed! Ik ben blij dat ik bij een nieuwe rijschool zit! :Y) whoopwhoop!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mooi zo! Dat is altijd goed om te horen.

    Iemand vrijwilliger om de kleuren er voor mij in te zetten. :Y) Ik heb het alweer gehad, haha.


    Your make-up is terrible

    Oh, never mind. Geen drop dus. Thee is ook heel lekker c:

    Wat leuk Yolanda! Super! Wat heb je vandaag gedaan op rijles?


    Tijd voor koffie.

    Jaaa zeker goed! En hij had al meer leerlingen van de rijschool waar ik vandaan kwam, HAHAHA. :'D
    Het was een proefrit dus ik heb gewoon een beetje gereden. Maar de auto sloeg geen enkele keer af, en hij zat zelf zo relaxed dat ie zijn voet niet eens bij de rem of koppeling heeft gehouden.
    Dus deze les was meer voor hem om te kijken hoe ver ik al was, en volgende week gaan we anderhalf uur rijden en dan vooral letten op het goed kijken, en de bijzondere verrichtingen. ^^
    Oh, en zijn broertje is hier wel eens wezen darten, LOL. :') hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Jaaa zeker goed! En hij had al meer leerlingen van de rijschool waar ik vandaan kwam, HAHAHA. :'D
    Het was een proefrit dus ik heb gewoon een beetje gereden. Maar de auto sloeg geen enkele keer af, en hij zat zelf zo relaxed dat ie zijn voet niet eens bij de rem of koppeling heeft gehouden.
    Dus deze les was meer voor hem om te kijken hoe ver ik al was, en volgende week gaan we anderhalf uur rijden en dan vooral letten op het goed kijken, en de bijzondere verrichtingen. ^^
    Oh, en zijn broertje is hier wel eens wezen darten, LOL. :') hahaha


    Supervet! Cool dat het zo kan omslaan, afhankelijk van je rijschool. Sowieso dat jij je examen in een keer gaat halen c:
    En dat is vet, kun je hem gratis drankjes geven...


    Tijd voor koffie.

    Deerstalker schreef:
    (...)

    Supervet! Cool dat het zo kan omslaan, afhankelijk van je rijschool. Sowieso dat jij je examen in een keer gaat halen c:
    En dat is vet, kun je hem gratis drankjes geven...


    Jup. Maar natuurlijk kan het ook wel meespelen dat deze gast 25 (??) is ongeveer en die andere rij-instructeur gewoon oud is. Maar buiten dat hangt het natuurlijk ook af van het karakter van de rij instructeur, en hoe ik er zelf mee om ga.
    Maar ik denk inderdaad dat ik nu beter dingen leren zal en heb weer moed voor het praktijk examen.(:

    Gratis drankjes geven... Wie, die broer of hemzelf? Of beiden? Nah, ze betalen maar. Zo vaak komen ze niet, aangezien het broertje profvoetballer is, en hij scheidsrechter is bij voetbalwedstrijden. :') hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heel erg bedankt voor al jullie medeleven, dat betekent veel voor me.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb maandag een daaate :D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wat leuk voor je. Ik ben echt eens blij dat ik vandaag naar huis kan gaan. Mn mama is al heel de week bezig met mijn cosplay en ik ben echt benieuwd wat ze er van gemaakt heeft.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?