• oke misscien een tikje bizar dat ik dit jullie vraag maar goed. Heb even een reatie nodig van mensen die me niet kennen...

Goed ik heb een beste vriend, Guido. Tis een schat alleen af en toe een tikje handtastelijk.
    We zijn laatst met onze gezinne op vantie geweest. Heel gezellig alleen we slapen dan ook in een kamer. Nou goed heb ik totaal geen problemen mee maar...

We liggen dan wel eens samen in bed.

Dan kieteld hij bijvoorbeeld mijn buik.
    Of als hij in een vreemde bui is pak hij mijn hand en druk die tegen zijn kruis aan.
    Of kom dan naar me toe doet zijn armen onder mijn shirt en maakt mijn BH dan van achtere los.

Het begon allemaal als een grapje/ stoeien gewoon als vrienden. Maar ik doe er nu gewoon ook niets meer tegen. En ik weet het eigenlijk niet meer. Ik droom ook soms over hem dat we verder gaan dan dit :$. Ik ben bang dat ik verliefd op hem begin te worden! Dat WIL ik niet! Ik ben bang dat ik Guido dan verlies. Omdat ik bijna zeker weet dat hij mij niet leuk vind.

Ik heb er wel eensm et hem opver gepraat waarom hij dat altijd doet. Dan zegt hij: "Om jou te plagen." Dan vertel ik hem dat we vrienden zijn en dat bij verkering hoort.
    (hokjes geeest I Know :X)
    Zegt hij: "Nou jammer dan. Dan doen wij dat dan gewooon als vrienden"

HELP!

Doe het met hem gewoon als vrienden en daarna gewoon vrolijk vrienden met hem blijven (:

Life is hard and then we die

Doe het met hem gewoon als vrienden en daarna gewoon vrolijk vrienden met hem blijven (:

ThanX (K)

Die was zo droog dat ik het er wel mee eens ben x]

Mew <3