• Hij is mijn vriend en tegelijkertijd mijn grootste vijand.
    Gecreëerd vanuit een brandend verlangen kreeg hij zonder het zich te beseffen twee gezichten.
    Een steun en goede vriend, maar door mijn toedoen de zwakke plek in de dijk.
    Verhullen is de enige optie om een oorlog te voorkomen, om de burgers te sparen en onnodig leed preventief te behandelen.
    In een oorlog zijn geen winnaars, enkel verliezers.


    Wat vinden jullie?(:

    Ik heb hem zojuist ook in een gedicht geplaatst: Klik

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 20:51 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    wauw die laatste zin is krachtig! =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    wauw die laatste zin is krachtig! =]


    Thanks.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Gaat dit toevallig over automutilatie? Ik vind het in ieder geval prachtig geschreven!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Gaat dit toevallig over automutilatie? Ik vind het in ieder geval prachtig geschreven!


    Voor mij gaat het daar niet over, maar ik laat iedereen vrij om het te interpreteren zoals hij/zij dat zelf wil.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Voor mij gaat het daar niet over, maar ik laat iedereen vrij om het te interpreteren zoals hij/zij dat zelf wil.(:

    Oh, ik nam het vooral zo op door de voorlaatste zin, haha. Maar ik ben echt fan van je gedicht. ^-^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ChetUbetcha schreef:
    wauw die laatste zin is krachtig! =]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Oh, ik nam het vooral zo op door de voorlaatste zin, haha. Maar ik ben echt fan van je gedicht. ^-^


    Dat mag hoor! Voel je vrij om het te zien hoe jij het wilt.(: In ieder geval bedankt!(:


    You were born original, don't die as a copy.