• Ik zoek rollen + een titel voor een nieuwe quiz.

    *meisje* heeft een lange tijd een relatie met Tom Kaulitz gehad, maar zodra hij het uitmaakt en een nieuwe vriendin krijgt wordt ze gek. Ze slaat door, omdat ze Tom terug wilt. Ze is geobserdeerd door hem. Uiteindelijk geeft ze Toms nieuwe vriendin de schuld, en vermoord ze het meisje. Hoe het verder afloopt..

    In ieder geval.

    -Hoofdrol
    -Vriendin van Tom die vermoord wordt DeadPrincess
    -Lijkschouwer
    -Begrafenisondernemer
    -Politiemannen/vrouwen (5 mensen)


    Dit wil ik weten:
    Naam:
    Leeftijd:
    Plaatje:
    Tekstje:
    Titel? (Niet verplicht):


    SUCCES


    rules don't stop me

    Ik,,vriendin van Tom die vermoord wordt info komt en ik vind het een super idee!!! Echt geweldig && origineel! =D


    What you see, is what you get.

    oeps, sorry 3 x -_-'


    What you see, is what you get.

    Haha :D

    maakt niet uit :D


    rules don't stop me

    Naam: Demi
    Leeftijd: 17
    Plaatje: http://www.mp3lyrics.org/d/demi-lovato/demi-lovato_7.Jpg
    Tekstje:
    Hoii Mensjes,
    Ik ben dus demi en leef hier al 17 jaar. Ik woon nog bij mijn ouders en bij mijn kleine zusje Lory. Ze is een schatje, maar kan soms ferm zagen >< Ik heb bruine ogen en donkerbruin haar en het is naturell ja ^^ Ik ben 1.73m groot en ben gewoon mager. Ik hou van dansen, vooral dan hip hop, roze, suikerbolletjes en pannekoeken! =D Eigenlijk hou ik van alle muzieksoorten, maar het meest van R&B / HipHop / Pop & Rock ^^ Mensjes beschrijven me als koppig, soms wel arrogant, lief, betrouwbaar, eigenwijs, nog snel op de tenen getrapt, en zo kan ik nog wel een beetje verder gaan ;D Ik heb nog tamelijk veel vrienden, nee ik stoef niet!, en die zijn me dan ook heilig. Ze betekenen alles voor me, dus als er iets met hen gebeurt ben ik dan ook niet te troosten. Als jij ze met een vinger durft aanraken, heb je ook wel met mij te doen! Verder heb ik een kat 'Loomy'. Het is een schat van een beest en is dan ook van MIJ! En voor de rest is mijn leven niet echt boeien, dus DOEII! <33.
    Titel? (Niet verplicht): Ik ga es nadenken ervoor ^^


    What you see, is what you get.

    Moest ik eigenlijk in mu tekstje zetten dat ze een vriendje heeft en dat zijn vorige vriendin hem echt de hele tijd staakt of niet?
    Titel
    GodDamed Tom, Take me back!
    I had a big crush on you and I still have.
    I'll take you back from her.
    You're still mine, and that bitch can't take you away from me!
    I kill her, for what she did to me!
    You stole my boyfriend, and now you have to pay for it!


    What you see, is what you get.

    heb even de dubbele verwijderd^^
    Goed idee in ieder geval^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    heb even de dubbele verwijderd^^
    Goed idee in ieder geval^^

    Dankje ^^


    What you see, is what you get.

    Moest ik eigenlijk in mu tekstje zetten dat ze een vriendje heeft en dat zijn vorige vriendin hem echt de hele tijd staakt of niet?
    Titel
    GodDamed Tom, Take me back!
    I had a big crush on you and I still have.
    I'll take you back from her.
    You're still mine, and that bitch can't take you away from me!
    I kill her, for what she did to me!
    You stole my boyfriend, and now you have to pay for it!


    Nee, dat hoefde niet hoor (:


    rules don't stop me

    hoofsrol (A)

    Naam: pamela

    Leeftijd:17

    Plaatje:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=4uhvfm&s=4

    Tekstje:hej ik ben pamela ik ben 17 ik woon bij mijn oma oma omdat mijn ouders zijn overleden
    op mijn 10e bij een auto ongeluk ik ben verslaaft aan chocolade en tokio hotel
    en dan vooral tom ik hou ook van shopen en naar de bios gaan en lekker op strand
    liggen en ik speel ook gitaar en schrijf daar mijn eigel liedtjes bij dus sing
    ook een beetje en grafftie spuiten vind ik ook erg leuk om tedoen mijn karakter
    is dat en ik ben heel spontaan en ik ben aftoe bitch ben en en ben aftoe stout maar
    ook heel erg lief en niet snel jaloers maar wel erg eigen wijs en ik hou ook heel erg
    van uit gaan in discos lekker jongens kijken maar ik ga weer veder met mijn nieuwe liedtje de mazzel


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    hoofsrol (A)

    Naam: pamela

    Leeftijd:17

    Plaatje:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=4uhvfm&s=4

    Tekstje:hej ik ben pamela ik ben 17 ik woon bij mijn oma oma omdat mijn ouders zijn overleden
    op mijn 10e bij een auto ongeluk ik ben verslaaft aan chocolade en tokio hotel
    en dan vooral tom ik hou ook van shopen en naar de bios gaan en lekker op strand
    liggen en ik speel ook gitaar en schrijf daar mijn eigel liedtjes bij dus sing
    ook een beetje en grafftie spuiten vind ik ook erg leuk om tedoen mijn karakter
    is dat en ik ben heel spontaan en ik ben aftoe bitch ben en en ben aftoe stout maar
    ook heel erg lief en niet snel jaloers maar wel erg eigen wijs en ik hou ook heel erg
    van uit gaan in discos lekker jongens kijken maar ik ga weer veder met mijn nieuwe liedtje de mazzel


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    hoofsrol (A)

    Naam: pamela

    Leeftijd:17

    Plaatje:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=4uhvfm&s=4

    Tekstje:hej ik ben pamela ik ben 17 ik woon bij mijn oma oma omdat mijn ouders zijn overleden
    op mijn 10e bij een auto ongeluk ik ben verslaaft aan chocolade en tokio hotel
    en dan vooral tom ik hou ook van shopen en naar de bios gaan en lekker op strand
    liggen en ik speel ook gitaar en schrijf daar mijn eigel liedtjes bij dus sing
    ook een beetje en grafftie spuiten vind ik ook erg leuk om tedoen mijn karakter
    is dat en ik ben heel spontaan en ik ben aftoe bitch ben en en ben aftoe stout maar
    ook heel erg lief en niet snel jaloers maar wel erg eigen wijs en ik hou ook heel erg
    van uit gaan in discos lekker jongens kijken maar ik ga weer veder met mijn nieuwe liedtje de mazzel


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    (...)

    Nee, dat hoefde niet hoor (:

    Okééj ^^ En dankje voor de rol!! (K)
    Nog titel nodig? anders help ik wel =D


    What you see, is what you get.

    oepsie 3 keer gepost:|:$:$


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    oepsie 3 keer gepost:|:$:$


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    oepsie 3 keer gepost:|:$:$

    Hah, had ik owk xD


    What you see, is what you get.