• Deze heb ik afgelopen donderdag laten zetten en markeert een lange periode van ziek zijn waar ik goed uit ben gekomen. De tekst staat op de binnenkant van mijn linker bovenarm. Aan de rechterkant heb ik 'A saviour will be there when you are feeling alone staan' dat was het begin van mijn ziekte, waar ik 2 jaar mee heb gevochten.


    Mijn Tolkien/watercolor tattoo. Deze is vanochtend gezet. Officieel komt deze uit the hobbit. Dit is het koninklijke wapen van Thorin, Fili en Kili. Deze is te vinden op zo'n beetje ieder wapen dat Fili met zich meedraagt. Maar voor mij heeft het de betekenis dat Tolkien een gigantische inspiratiebron is geweest die mij aan het schrijven heeft gekregen.

    Zoals altijd ben ik ontzettend blij met mijn nieuwe werkjes, maar om dit topic voor jullie ook nog een beetje nuttig te houden:
    Hebben jullie nog dingen die jullie graag willen hebben of pas gekregen hebt waar je blij mee bent?

    Wat een mooie tattoos!

    Ik wil graag nog wat films en een Nintendo 2DS, maar vooral dat laatste is nogal duur, dus uhm, Idk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb pas een nieuwe (vierde) tattoo waar ik heel blij mee ben ;D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Op je armen BVB lyrics?
    De 2e is in ieder geval erg mooi gedaan (:

    Ik wil graag een portret van mijn overleden (aangereden) kat die me door een moeilijke periode heeft geholpen. Maar haar kleuren zijn nogal moeilijk en apart.
    Dus ik doe denk ik iets van een pootjesafdruk met haar overlijdensdatum.

    Nahw, de foto's doen het bij mij niet, ligt dat aan mij of aan de foto's?

    Yeeh, ik zie ze! Echt heel erg mooi, vooral die van Tolkien!

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 13:25 ]