• Okay, ik verveel me en heb honger. Dus ga ik een smoothie maken.
    Nu is er één probleem, ik heb geen idee wat ik erin moet stoppen. Of waar de blender is, maar die vind ik wel
    We hebben in huis:
    ~ Granny Smith (groene appels)
    ~ Sinaasappels
    ~ melk
    ~ halfvolle yoghurt
    ~ pruimen
    ~ Elstarappels (rode appels, niet heel zuur, niet extreem zoet~
    ~ minitomaatjes (ik zou ook niet weten wat je daarmee moet hoor)
    ~ groene, pitloze druiven
    ~ honing

Heeft iemand een smoothierecept met deze ingrediënten (eventueel ook nog andere)?

[ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 16:50 ]

Not all those who wander are lost.

Oké, aangezien ik de laatste tijd ook helemaal into de smoothies ben:

Heb je toevallig honing in huis? Zo ja dan doe je daar een beetje van in de yoghurt. Je doet de hoeveelheid yoghurt je wilt gewoon in de blender.
    Als je geen honing hebt maakt dat niet uit, kan ook zonder. Oké, je schilt de appel en gebruikt hier de helft van (elstarappel) en gooit een stuk of 8/10 druiven in de blender erbij. Mixen en kijken of je het zoet genoeg vind, ander doe je er een héél klein beetje suiker bij.(alleen als je geen honing hebt gebruik! Honing maakt het namelijk al zoeter) En klaar is kees, haha. Zelf doe ik altijd banaan en druiven of kiwi, banaan en appel. Of alleen een hele banaan, normaal doe ik dan een halve in combinatie omdat banaan heel erg vult.

Succes ermee! (:

[ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 16:31 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Zelf zou ik geen appels gebruiken, omdat de structuur daar anders van wordt en dat vind ik niet lekker, haha. Maar druiven zijn er wel erg lekker in, samen met de yoghurt, de pruimen, misschien wat sinaasappel (of kan je ze persen?).

Your make-up is terrible

KillianHook schreef:
    Oké, aangezien ik de laatste tijd ook helemaal into de smoothies ben:

Heb je toevallig honing in huis? Zo ja dan doe je daar een beetje van in de yoghurt. Je doet de hoeveelheid yoghurt je wilt gewoon in de blender.
    Als je geen honing hebt maakt dat niet uit, kan ook zonder. Oké, je schilt de appel en gebruikt hier de helft van (elstarappel) en gooit een stuk of 8/10 druiven in de blender erbij. Mixen en kijken of je het zoet genoeg vind, ander doe je er een héél klein beetje suiker bij.(alleen als je geen honing hebt gebruik! Honing maakt het namelijk al zoeter) En klaar is kees, haha. Zelf doe ik altijd banaan en druiven of kiwi, banaan en appel. Of alleen een hele banaan, normaal doe ik dan een halve in combinatie omdat banaan heel erg vult.

Succes ermee! (:

Oh, deze lijkt me heel lekker.
    En ja, we hebben honing omdat ik daar best verzot op ben ^^

Not all those who wander are lost.