• Mijn ouders dien nu zo'n drie maanden mijn folderwijk. Donderdag ben ik fond half zeven thuis en vanwege een pijnsyndroom kan ik momenteel het niet aan om het te lopen. Maar intussen stroomt bij mij het geld. Dus vandaag dacht ik,ik haal een appeltaartje bij de winkel als bedankje.
    Ik had getwijfeld om mama te whappen maar dacht dan houd ze me tegen. Dus ik kom thuis jaja liggen er kersenflappen klaarXD. Achja vandaag en morgen iets lekkers is ook niet erg en ze waren heel blij met het gebaar.

    Trakteren jullie je ouders wel eens


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ook met appeltaart, voor als ik de auto weer eens mag lenen n.n


    I am an idiot, I move.

    Ik heb een keer bloemetjes neergezet toen mijn moeder terug kwam van vakantie (:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 18:22 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ja, op een reep chocolade hahah. Daar maak ik mijn vader vooral heel erg blij mee :Y)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik had laatst ook zoiets, maar dan met een spontane actie. Ik zou zoute haring kopen voor mijn moeder bij de visboer. Heel toevallig komen mijn vader en ik tegelijk thuis... met beiden vier zoute haringen. Mijn vader wou mijn moeder ook verrassen. Ze kon er gelukkig wel om lachen! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    KillianHook schreef:
    Ja, op een reep chocolade hahah. Daar maak ik mijn vader vooral heel erg blij mee :Y)


    Dat ken ik. Mijn vader is ook dol op chocolade. :3


    26 - 02 - '16

    Bij mij is het even een rotperiode thuis, dus af en toe trakteer ik mijn mama en zusje op een lekker broodje ergens of haal ik taart of iets lekkers te drinken ^^
    En dat is een erg lief gebaar voor je ouders (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Meestal als ik iets lekkers en trakteren ze zichzelf er op. Ik doe het wel eens, wat voor hun mee nemen maar niet vaak. Dat komt dan omdat ik niet weet wat ik moet halen of kopen.


    Physics is awesome

    Wat lief!
    Ik trakteer mijn moeder soms op Earl's Secret van Rituals, een thee. Soms koop ik ook wat kleins voor mijn vader en zus, zoals een grappig boekje of een tijdschrift. Gewoon een verassinkje, dat maakt het leven leuk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat lief!
    Gister een orchidee voor ze opgehaald. Een heel mooie vind ik zelf. Ik voelde me klote en zocht mijn troost in de stad. Maar deze keer pakte ik het anders aan en zocht wat voor m'n opa en oma ipv mezelf.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik maak mijn moeder niet blij met taart - word je dik van S: - maar ik zeg wel altijd heel vaak bedankt en ga thee voor haar maken etc.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    AlbusDumbledore schreef:
    Ik maak mijn moeder niet blij met taart - word je dik van S: - maar ik zeg wel altijd heel vaak bedankt en ga thee voor haar maken etc.
    lol een fles badschuim vinnd ik afgezaagd en het is niet dat we het elke weekend eten ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) lol een fles badschuim vinnd ik afgezaagd en het is niet dat we het elke weekend eten ofzo


    Haha. Dat denk ik ook niet, hoor. Maar mijn moeser wil eerst veertien dagen vasten voor ze uberhsupt taart wil :'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    AlbusDumbledore schreef:
    (...)

    Haha. Dat denk ik ook niet, hoor. Maar mijn moeser wil eerst veertien dagen vasten voor ze uberhsupt taart wil :'p
    hahahaha dan begreep ik je een beetje verkeerd haha. Mn moeder is heel veel afgevallen door haar spastische darm.. en dit was een van de weinige dingen die ze af en toe eet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha, ik zie geen probleem. Extra veel te vieren voor jullie. :'D

    Ik bak zo nu en dan eens iets, dus dat zou je als een 'traktatie' kunnen zien, al doe ik dat net zoveel voor mezelf. Laatst heb ik wel een keer cookie dough ijs van de supermarkt meegenomen omdat het eindelijk vrijdag was en dat met mijn zusje en moeder gedeeld. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan