Dus ja, een paar maanden geleden heb ik dit topic --> klik geopend met dat ik verliefd was geworden in Barcelona... en tja dat is nog steeds niet helemaal weg haha erger nog sinds hij en ik in aparte klassen zitten sinds dit schooljaar is het alleen maar erger geworden! (hij doet dierentuin en ik asiel)
Maar goed, dinsdag op weg naar school hadden een vriendin en ik het over jongens:
zegt ze: ik weet iemand die jou heel erg leuk vind/vond vorig jaar, maar ik mag het van hem niet vertellen
roep ik als een Domme Duck: Ja nou dan moet je het ook niet vertellen -.-
maar ik was dus zo nieuwsgierig dat ik thuis alle jongens waarvan ik zeker wist dat ze het niet waren had afgestreept en de jongen die ik leuk vind bleef hangen!
en vandaag had ik aan die vriendin gevragen wie het was en zegt ze: ik weet dat je het toch niet aan hem zou vertellen dus ik zeg het maar. "het is K"
mijn moment zag er dus zo uit:(flower)
maar ik weet nu gewoon niet, wat ik moet doen wat dat betreft ben ik zo onzeker omdat ik nog nooit een relatie heb gehad en ik durf niet de eerste stap te zetten om haar aan te spreken ook omdat ik niet weet of hij mij nu nog leuk vind. in Barcelona kon ik het wel merken als ik het had geweten (of ik vang gewoon nooit hints op)
En nu kan ik ook niks zeggen omdat die vriendin hem belooft heeft niks tegen mij te zeggen en ik haar weer beloofd heb niks tegen hem te zeggen
en neej, mijn beste vriendin weet inderdaad niet dat ik hem ook leuk vind en zelfs dat durft ik niet te vertellen laat staan tegen K zelf.
advies is welkom maar ik moest dit echt ff kwijt, want whaa ik ben echt ontzettend verliefd op die jongen ik voel zijn hand nu nog branden op mijn schouder sinds hij hem in Barcelona heel lief heeft ingesmeerd
mijn hart gaat als een razende te keer, ben de hele tijd aan het glimlachen en ik ben echt ontzettend vrolijk aan het zingen haha dus ik weet nu hoe verliefd zijn aanvoelt
[ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 16:22 ]
you never leave my mind, even when i have a million things to worry about