Ja, ik word hier ff keihard genaaid door mijn werk.
Ik had dit weekend gevraagd of ik vrij mocht, omdat ik 2 feestjes heb. Ik moest eigenlijk deze zaterdag werken. Vrijdag, morgen dus, is er een feest waar ik me al maanden lang op verheug en er komt een artiest die ik gewoon heel graag wil zijn. En een vriend van mij zei dat er een kans is dat die artiest uit elkaar gaat en dit de laatste kans is om hen te zien.
Nou zeiden ze fine, bel collega's van je of ze willen ruilen. Mijn collega's konden niet. Toen zei de hoofd blabla manager er staat nog iemand op zaterdag op oproep van de service (ik moest op de sappen werken, niet op service) maar die mensen van de service kunnen dat wel overnemen ,maar dat was wel de laatste oplossing, liever niet. Maar ik ging er dus van uit dat het uiteindelijk wel kon, dat er uiteindelijk wél vervanging geregeld kon worden, namelijk die oproep. Ik heb dus al tickets gekocht (Waren bijna uitverkocht)
En nu verwijzen ze me ELKE DAG naar iemand anders om dat mee te regelen, ik word er zo stront ziek van. Dan reageren ze 3 dagen niet, dan uren niet. En nu is het ineens van, ja nee je moet toch werken we kunnen niemand vinden. DIKKE LUL HE. Nou heeft ze vandaag gezegt, ''ok probeer t morgen nog maar eens met haar'' (weer iemand anders) dus morgen is mn laatste kans, maar diegene heeft ookal gezegd nee we kunnen niks regelen.
Maar ik ben bang dat als ik zeg, nee ik kom niet, dat ik ontslagen wordt. En dan wordt mijn vader weer pisnijdig en mag ik weer niet naar mijn vrienden gaan en 4ever thuis zitten :') Ik heb ook fucking veel thuis problemen die best wel ernstig zijn, als ik die vertel zijn we morgen nog niet klaar.
ik ben zo pisnijdig nu, als ik ga werken gooi ik geld weg, artiest die ik wss nooit meer kan zien, een feest waar ik me zolang op verheug en heb ik weer eens geen fucking weekend.
idk what to fucking do. de tekst kan onduidelijk zijn, idk, ik ben gewoon zo kwaad nu.
[ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 20:37 ]
I live for the applause, you will die for it.