• Hey hoi!

    Het is besloten. Ik ga, met toestemming van mijn moeder, mijn haren verven. Mijn blonde lokken worden ingeruild voor bruine lokken. En dan met een warme tint, dus eigenlijk een rode gloed erover. Zelf denk ik dat het me wel gaat staan, dus ja..
    Maandag heb ik de afspraak om 3 uur. Dan ga ik puntjes knippen en dus ook verven. Het klinkt wel raar, als dertienjarige je haar al verven. Maar ik heb al meer gehad. Ik was elf toen ik lowlights, donkere plukken, nam. En twee avonden daarna hadden mijn moeder en ik er zelf highlights, de lichte plukken, in gedaan. Ik had dit toen nooit van mezelf, en na een dik jaar wel. Dus de verf is er al wel uit. Ik was twaalf toen ik rode plukken nam, en die had ik in de zomer voordat ik naar het voortgezet onderwijs ging. En rond vorige Kerst had ik permanent, krullen welteverstaan. Dus, ja.

    Wat zouden jullie denken over dat ik mijn haar verf? -Look at the pic in the spoilerbutton-
    En wat hebben jullie allemaal eens met je haar gedaan?



    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Het is vrij normaal als je als dertienjarige je haar verft, vind ik. Ik had toen ik elf was mijn haar gebleekt voor highlights en toen ik dertien was mijn haar geverfd, daarna had ik het afgelopen zomer ook gedaan (:
    Ik denk trouwens dat het je wel gaat staan, de kleur!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb mijn haar zelf onderin/voor de helft blauw gehad.
    Btw, je ziet er leuk uit! Had je 15 ingeschat. Maar het zou je leuk staan! (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mikaelsons schreef:
    Het is vrij normaal als je als dertienjarige je haar verft, vind ik. Ik had toen ik elf was mijn haar gebleekt voor highlights en toen ik dertien was mijn haar geverfd, daarna had ik het afgelopen zomer ook gedaan (:
    Ik denk trouwens dat het je wel gaat staan, de kleur!


    Echt? Haha, meeste meiden bij mij op school mogen nog niet hun haar verven en zo, omdat ze te 'jong' zijn.
    En dankjewel!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Unforgettable schreef:
    Ik heb mijn haar zelf onderin/voor de helft blauw gehad.
    Btw, je ziet er leuk uit! Had je 15 ingeschat. Maar het zou je leuk staan! (':


    Haha, ik had ook nog dyp dye, was ik vergeten. Ik had het toen half bruin.
    Nawh, dankjewel! Ik hoor wel vaker dat ik ouder dan dertien lijk. En alweer bedankt.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Thaluke schreef:
    (...)

    Echt? Haha, meeste meiden bij mij op school mogen nog niet hun haar verven en zo, omdat ze te 'jong' zijn.
    En dankjewel!
    Dat is hier ook zo, dat snap ik niet, haha. (:

    [ bericht aangepast op 16 sep 2014 - 16:19 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Thaluke schreef:
    (...)

    Haha, ik had ook nog dyp dye, was ik vergeten. Ik had het toen half bruin.
    Nawh, dankjewel! Ik hoor wel vaker dat ik ouder dan dertien lijk. En alweer bedankt.
    Koewl! Stond vast leuk! (':
    Graag geeuht? Idk, wat ik graag heb ...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Omg, No nu wordt je net als mij en Diew brunette! Das echt awesome, want dan heb je 3 meiden die vriendinnen zijn. Alle drie brunette alleen heb jij dan blauwe ogen, Diew bruin en ik groen.
    Das echt cool!!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2014 - 16:28 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Dat gaat je denk ik best cool staan, stuur een foto als je het gedaan hebt okay :)


    Firm believer of all that is magic

    Ik vind je haar wel heel mooi dus ergens vind ik het wel zonde om te doen, maar ik denk wel dat het je goed zou staan.
    En 13 is niet heel raar. Ik heb mijn paar pas voor het eerst gekleurd toen ik 17 was, maar in mijn omgeving deden ze het allemaal rond hun 12.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Haha, Do dat is inderdaad awesome xd.

    En Aidan, dankjewel en ik zal inderdaad een foto sturen maandag!!

    Croyance, ik vind het zelf zo gewoontjes lijken. Je ziet blond zo veel hier in Nederland. En ik zeg al sinds mijn elfde dat ik bruin haar wil haha.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ahg, ik vind dat je sowieso moet doen wat je zelf wilt.
    Alleen, uit mijn persoonlijke ervaringen -van paars tot blond, tot zwart en rood- zou ik zelf nooit mijn haar meer verven.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Ik denk dat het je heel goed zou staan, al is de foto een beetje onduidelijk (: als je er zelf maar tevreden mee bent! Post je ook het eindresultaat? ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Je lijkt inderdaad echt ouder dan dertien, hoor. :') En ik denk zelf dat de kleur die je wilt, je fantastisch zou staan! (: Bovendien, dertien is echt niet te jong hoor! Op de basisschool (in groep zeven!!!) was er een meisje die haar haren van bruin naar blond verfde. Dus, als je nogmaals zegt dat dertien te jong is: kant-en-klare onzin! Veel plezier met je nieuwe kleurtje dan hé c:


    Some people are art and do art at the same time

    Bruin gaat je vast erg leuk staan :)
    Ik mocht mijn haar pas verven toen ik 17 of 18 was. Ik ben donkerblond van nature. Heb ondertussen zwart, rood en aubergine gehad, maar aubergine is na een tijd verkleurd naar een rood/paars, meer rood. Ik ga binnenkort mijn haar weer zwart verven :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Frodo schreef:
    Ik denk dat het je heel goed zou staan, al is de foto een beetje onduidelijk (: als je er zelf maar tevreden mee bent! Post je ook het eindresultaat? ^^


    Ja, het eindresultaat! Als die er is zou het erg leuk zijn als je die zou posten c:

    (En een foto waarbij je gewoon rechtop stond zou ook leuk zijn, haha)


    Some people are art and do art at the same time