• http://www.quizlet.nl/quiz/404808/wat-zegt-jouw-schrijfstijl-over-jou/

Quizlet staat vol met leuke en goede verhalen. Ze zijn geschreven in verschillende tijden met verschillende soorten vertelstandpunten. De hoofdstukken verschillen in opmaak en in lengte.

Vraag jij je af waarom je altijd in die stijl schrijft? Is het omdat je het mooi vindt of omdat het je ligt? Of is het om een diepere reden?

Mijn brein breint zoals het breint.

Het is een leuk idee voor een quiz, maar ik vind de uitkomst een beetje raar. Het maakt helemaal niets uit wat je invult, je krijgt altijd die lange lijst te zien, en dat gaat een beetje tegen het punt van een quiz in, vind ik. :'D
    Maar goed, het is wel interessant om die dingen te lezen. (: Alleen een beetje lastig dat bijna alle antwoorden op mij van toepassing zijn omdat ik nogal vaak wissel van manier van schrijven, haha.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Square schreef:
    Het is een leuk idee voor een quiz, maar ik vind de uitkomst een beetje raar. Het maakt helemaal niets uit wat je invult, je krijgt altijd die lange lijst te zien, en dat gaat een beetje tegen het punt van een quiz in, vind ik. :'D
    Maar goed, het is wel interessant om die dingen te lezen. (: Alleen een beetje lastig dat bijna alle antwoorden op mij van toepassing zijn omdat ik nogal vaak wissel van manier van schrijven, haha.

Precies dit, maar het is wel een leuke quiz eigenlijk (:

16 - 09 - '17

Soe schreef:
    (...)

Precies dit, maar het is wel een leuke quiz eigenlijk (:

wat was dit ookalweer

Ja ik weet het, ik wou eerst de antwoorden combineren, maar toen herinnerde ik me dat ik dan heel veel antwoorden zou moeten maken en dat dat onmogelijk is... Ik wist zo gauw niets anders te bedenken dan het op deze manier te doen.
    Als jullie tips hebben, mag je het altijd zeggen!

Mijn brein breint zoals het breint.