En met uit de dood herrezen bedoel ik herrezen uit een afschuwelijke afgrond vol slechte bundels. Blegh
Dit zijn de voorlopig titels. Volgende week dinsdag komt er nog een aantal bij op BTA
Uitleg van Humblle Bundle:
Goeie spellen in deze bundel:
Steamworld Dig, een soort puzzle/platformer/avonturenspel waarin je steeds dieper de aarde in graaft. Hele coole stijl
Gunpoint: Detective/puzzle noir spel met een geweldig gevoel voor humor.
Beat the Average(7 dollar en 25 cent op dit moment, meer spellen komen volgende week):
Luftrausers: Arcade spel waarin je een vliegtuig op zee speelt en zoveel mogelijk andere vliegtuigen en boten opblazen voor punten. De lol zit er in dat je vliegtuig uit drie delen bestaat (Wapen, chassis en motor) en dat je door verschillende types onderdelen te mixen allerlei speelstijlen kunt maken
Papers, Please: Ik heb geen idee hoe ik moet uitleggen wat dit precies cool maakt. Je speelt een douane beampte in een soort Communistisch land en het is cool
Meer dan $10 (7,75 euro):
Prison Architect: Bouw en beheer je eigen gevangenis in Amerikaanse for-profit stijl. Ik heb het tijdens de Steam Summer Sale al aangeprezen en nou is het nog goedkoper met een hele bundel andere coole spellen n.n
quidquid excusatio prandium pro