Bij ons staat deze hele week de kermis. Eerst ging ik vandaag met mijn neefje en nichtje en daarna zou een buurmeisje mee gaan. Wij gingen dus naar de Euro Coaster. Ik was er al in geweest met mijn vader en oom en wilde graag nogmaals. Hup wij betaald zie ik een oud klasgenoot met een vriendin. Wij gingen dus met zijn vieren in dat ding zitten.
Dus wij eenmaal begonnen en gaan omhoog. Vlak voor we boven zijn en het bochtje om gaan maakt het een raar geluid. Dus toen was het gelijk. 'Shit wat was dat' En ja hoor, ik denk dat we amper een meter nog moesten hangt de baan stil. Maar nu komt het leuke, wij hebben dus alle vier stik veel hoogtevrees. Eerst, naja nu denk je er niet over na, maar als je daar boven hangt helaas wel. Dus ik heb me maar groot gehouden voor mijn buurmeisje die keek alsof ze ging huilen terwijl ik allerlei scenario's al door mijn hoofd zag vliegen.
Gelukkig ging het na vijf minuten weer verder maar echt wat waren wij bang. Er werd verder ook niets gezegd of gedaan. Hoorde ik van mijn broer dat de Boester toen hij leeg was ook al stroomuitval had.....
Iemand al wel eens vaker ineens stil gezeten in een actractie.
Change is for weirdos ~ Niall Horan