• One tequilla.. Two whiskey's.. Three blue shots

    Drinking and dancing like nobody's looking
    Kissing and loving like there's nobody else
    Fighting and yelling like it's fight against death
    Crying and hugging like you need eachother
    Loving again like it's real love..
    Married in Vegas - 5 Seconds of Summer &nd One Direction



    k zoek enkele personages voor de volgende rolletjes:
    - Vriendin Ashton Irwin (Tevens hoofdpersonage)
    - Vriendin Louis Tomlinson
    - Vriendin Niall Horan
    - Vriendin Luke Hemmings
    - Vriendin Zayn Malik (kom pas later)
    - Vriendin Michael Clifford
    - Vriendin Calum Hood
    - Vriendin Liam Payne (kom pas later)
    - Vriendin Harry Styles (kom pas later)


    Dus vul eventjes dit lijstje in als je interesse hebt :)


    Naam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:
    Moet ik u verwittigen?:


    Perfect Two

    Naam: Kim
    Leeftijd: 21
    Rol: Ashton's gf
    Uiterlijk:


    Karakter: Koppig, altijd in voor een grapje, lief, schattig, etc...
    Extra: Kim verandert vaak van haarkleur, en af en toe doet ze haar neuspiercing uit
    Moet ik u verwittigen?: Ja aub (:

    Naam: Jade Adams
    Leeftijd: 17
    Rol: Vriendin van Luke
    Uiterlijk:


    Karakter: Lief, behulpzaam, Verlegen, droge humor...
    Extra: //
    Moet ik u verwittigen?: Ja (=

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 18:44 ]

    Naam: Bo Rouppe
    Leeftijd: 19
    Rol: Niall vriendin
    Uiterlijk:


    Bruin haar en bruine ogen. 1.70 lang en 56 kg.
    Karakter: Melig, droog, opvliegerig, vrolijk en heeft een giga acht end humeur ook is ze makkelijk aan het lachen te krijgen en lacht dan ook erg vaak zelf is ze ook bestwel grappig.
    Extra: Bo speelt gitaar en kan drummen als de beste. Ze draagt meestal tanktops of croptops met een short of een skinnyjeans.
    Moet ik u verwittigen?: Ja graag!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 16:58 ]

    Naam: Jaimie Brandon
    Leeftijd: 19
    Rol: Vriendin Ashton Irwin (Tevens hoofdpersonage)
    Uiterlijk:

    blond haar, blauwe ogen. 1.70 groot en 54kg zwaar.
    Karakter: badass en hyper
    Extra: --
    Moet ik u verwittigen?: ja


    Naam: Dana Noah McLean.
    Leeftijd: Ze is eenentwintig jaar oud. [27 september 1992]
    Rol: Louis' vriendin.
    Uiterlijk: Dana heeft donkerblonde lange haren. Die slag met zich mee dragen. Een enkele keer heeft ze een pluk naar achteren geschoven met een speldje. Soms heeft ze het in een staart of in een knot.. Maar gewoonlijk is het los. Haar ogen hebben een blauw, groene kleur en hebben meestal een twinkeling met zich. Deze kijkers kunnen erg kil kijken maar ook heel erg vrolijk, het ligt er maar aan hoe ze zich voelt. Ze heeft een rij donkere lange wimpers waar altijd wel een laagje mascara op zit. Dana's lippen zijn vol en hebben een zacht roze kleur. Meestal heeft ze hier een glos op. Een glimlach is ook vaak op haar gezicht te zien. Haar huid is lichtjes gebruind door de zon. Want als het redelijk goed weer is, die schijnt zit ze buiten. Ze draagt trouwens lenzen, aangezien haar ogen niet zo goed zijn. En een bril wilt ze niet altijd dragen. Deze draagt ze een enkele keer als ze bijna te laat is. Dana is ongeveer 1 meter 70 lang. En ook zijn haar vrouwelijke rondingen normaal.
    Karakter: Ze is een meid waarmee je erge lol kunt trappen. Toch kan ze ook serieus zijn als het moet. Ondanks dat er dan wel eens een grapje voorbij komt op zijn tijd. Het is een vriendelijke meid, en die helpt je ook als er iets is. Des ondanks is ze redelijk ongeduldig, maar ze wordt niet snel boos. Dana is een erg bezorgd iemand, soms iets té. Je kunt haar zo vaak zeggen dat er niets is gebeurt, maar ze is alsnog bezorgd. Ze is redelijk nonchalant en het boeit haar ook geen moer wat je van haar denkt. Dana verspilt liever haar energie in mensen die haar wel mogen dan in mensen die haar niet mogen. Je kunt haar erg goed vertrouwen en ze probeert je ook te helpen. Val haar nooit lastig als ze leest, dan kijkt ze je dodelijk en geërgerd tegelijk aan en heb je haar niet meer zo vrolijk als normaal. Ze vertrouwt mensen niet zo super snel. Als je het vertrouwen in je breekt bij haar, kun je jaren wachten tot dit terug is. Ze zal enkel gemeen doen tegen je als je zo doet tegen iemand om wie ze geeft. Anders zal ze aardig tegen je doen.
    Extra: x
    Moet ik u verwittigen?: Ja, graag.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: sanne rouppe
    Leeftijd: 18.
    rol: calum hood's vriendin.
    Uiterlijk:


    Bruine ogen ongeveer 1.70 tedelijk normaal gebouwd.
    Karakter:sanne is altijd heel verlegen en durft ook niet zelf op mensen af te stappen en zal calum dus ook nooit alleen laten. Ze heeft ook verschrikkelijke hoogtevrees. Maar is wel altijd heel vrolijk en betrouwbaar.
    Moet ik u verwittigen:ja

    Naam: Hannah Jongeling
    Leeftijd: 18
    Rol: harry's vriendin
    Uiterlijk:


    Blauwe ogen en een strak lichaam ze is 1.80 groot. Erg groot dus.
    Karakter: extra vagant. Appart. Druk. Hyper. Lacht altijd
    Extra: |°|°|°|
    Moet ik u verwittigen?: yes please!


    Im a girl who was saved by a band (1D) :'(

    Naam:jasmijn hester.
    Leeftijd:20
    rol: liam payne 's vriendin
    Uiterlijk:


    Karakter: hyperactief en impulsief maar te gelijkertijd bang en verlegen.
    Moet ik u verwittigen:ja


    Naam:
    Marie Nevaeh Presley Sage
    Leeftijd:
    Achttien, 19-11-1995
    Rol:
    Vriendin van Ashton
    Uiterlijk:
    [FC: Dakota Fanning]
    Karakter:
    Marie is een aardig en leuk meisje om om mee te gaan. Ze noemt zichzelf dan ook nogal impulsief, wat ze niet helemaal is. Soms zegt ze dan een geheim van iemand die het haar is toevertrouwt is, maar meer niet. Ze heeft pillen voor haar stemmingswisselingen en agressieproblemen, ze wordt zelf gek van de hoeveelheid pillen ze moet nemen. Door haar stemmingswisselingen kan ze soms raar overkomen, de ene keer heel erg vrolijk, de andere keer reageert ze fel. Als je haar eenmaal kent, wen je er wel aan. Haar agressieproblemen zijn niet echt een groot probleem, maar samen met haar stemmingswisselingen is het gevaarlijk. Soms kan het uit de hand lopen en kan ze zichzelf niet tegenhouden. Dan kan het wel eens voorkomen dat ze voorwerpen door de kamer gaan gooien. Later koelt ze wel af, maar daar moet je wel geduld voor hebben. Ze heeft over het algemeen een leuk karakter, maar hier en daar een duister iets. Aan de andere kant kan ze toch wel wat geniepig en chanterend zijn, als ze eenmaal iets wilt, gaat ze het ook nog krijgen - wat er ook in de weg staat. Ze heeft geleerd hoe ze met andermans spelletjes mee moet spelen en probeert het dan altijd ook slimmer te spelen. Daarbij ook haar levensquote; 'You have to learn the rules of the game. And then you have to play it better than anyone else.'
    Ze kan goed met mensen omgaan en probeert dan ook altijd haar best te doen om iemand te troosten als diegene somber is. Marie drinkt af en toe wat alcohol, maar nooit veel dat ze dan de volgende dag niet meer weet wat er is gebeurd. Marie heeft nooit echt geluk in de liefde gehad, ze heeft nog geen vriend gehad en dus ook nog nooit gezoend. Marie vindt het maar goed en speciaal. Anderen vinden haar maar raar dat ze nog nooit een vriend heeft gehad. Ze zegt altijd dat ze wacht voor haar ware.
    Extra:
    Ze rookt en daar is ze ook vrij open over.
    Moet ik u verwittigen?:
    Ja

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 18:55 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam: Kelsy Calder (geen familie van Eleanor)
    Leeftijd: 22
    Rol: Vriendin Michael Clifford
    Uiterlijk:


    Karakter: Aardig en hieper. Wil altijd haar zin. Zoet sappig.
    Extra: **
    Moet ik u verwittigen?: yes !!!

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 19:15 ]

    naam: diana irwin
    leeftijd:21
    rol: vriendin zayn (tevens de grote zus van ashton)
    uiterlijk;


    karakter: vrolijk vriendelijk spontaan.
    extra: nope
    moet ik u verwittigen : ja

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 16:42 ]

    Naam: Andrea "Andy" Valentine Savero
    Leeftijd: 18
    Rol: Michael's girlfriend of Ashtons girlfriend, kijk maar welke je beter vind passen.
    Uiterlijk:


    Andy heeft vol stijl haar, soms met een beetje slag erin. Haar haar heeft een hint van ombre, wat ze een paar maanden eerder had gedaan, maar het is er al grotendeels uit. Ze heeft hazel kleurige ogen en draagt meestal een beetje eyeliner op haar ooglid en mascara, soms draagt ze ook een beetje lippenstift, maar niet een te opvallende kleur. Haar kledingstijl is stoer, niet een specifieke stijl, maar het komt op stoer neer, ze mixt het vaak met van alles. Ze draagt bijna altijd skinny jeans en tank tops, sweaters of t-shirts. Ze heeft een aantal bikerjackets en draagt deze ook heel vaak als het koud genoeg is. Ze loopt wel af en toe op hakken, aangezien ze niet heel groot is, ze is maar 165 centimeter lang. Maar het meeste draagt ze haar converse sneakers of haar doctor martens.
    Karakter: Andy is een vrolijk meisje om bij in de buurt te zijn. Ze weet altijd wel de sfeer in een groep op te peppen, vooral omdat ze onnozele dingen zegt en rare opmerkingen heeft die veel mensen aan het lachen maakt. Natuurlijk werkt dit niet bij iedereen en is ze dus niet echt geliefd bij menig mensen. Dat hoeft van haar ook niet, ze hoeft geen grote groep mensen om haar heen te hebben, een aantal mensen waarop ze kan rekenen is goed genoeg. Overigens vertrouwt ze niet iedereen even snel en even gemakkelijk. Andy lacht veel en heeft ook wel een rare vorm van humor en vooral een sarcastische vorm. Mensen die haar niet kennen vinden haar hierdoor een beetje vreemd, maar het stoort Andy niet echt. Verder heeft Andy een grote fantasie en droomt ze veel over allerlei dingen die zouden kunnen gebeuren, of eigenlijk toch niet. Ze is vaak achter haar laptop of televisie te vinden, vaak met een controler in haar hand of een grote zak met chips. Ze zit liever achter haar laptop dan dat ze met een paar mensen gaat zuipen in een discotheek, maar dat betekend niet dat ze dat niet doet. Als ze op stap gaat, drinkt ze meestal ook echt veel en gaat ze ook wel los. Niet te overdreven. Maar Andy is wel redelijk roekeloos, ze denkt vaak pas na terwijl ze iets al aan het doen is en dat kan soms slecht aflopen, maar het zorgt wel voor goede verhalen. Andy is stiekem erg romantisch en houdt stiekem van romantische films, maar dat wilt ze niet toegeven, deels omdat ze zelf ook niet heel veel ervaring heeft in de liefde op en paar vriendjes na, maar van de meeste vraagt ze zich af waarom ze daar ooit iets mee had. Ondanks dat ze vaak wel een woordje klaar heeft staan, is ze toch wel onzeker over haarzelf. En als ze dit uit zeggen vaak mensen dat ze zich niet aan moet stellen, waardoor ze haar gevoelens bij zich houdt en ze maar niet uit en haar glimlach op zet.
    Extra: Ze is een middenvelder bij haar voetbalteam.
    Moet ik u verwittigen?: Graag (:


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.