Welk bandlid?: Liam en als er een betere is dan mij, doe dan maar Niall.
Girlfriend of best friend?: het liefst girlfriend, maar als er een betere is dan mij, doe dan maar best friend.
Naa?: Lindsey Jones
Leeftijd?: 19/20
Uiterlijk (liefst met foto)?:
Ze heeft lichtblond haar. Het ks niet natuurlijk, maar geverfd. Op haar veertiende heeft ze een keer lichtblonde highlights gehad. Ze vond het haar leuk staan en verfde het later lichtblond. Meestal heeft ze het haar los zitten. Dan zit er een natuurlijke krul in (foto). Als ze geen zit heeft om het te verzorgen, doet ze er maar een beanie over.
Ze heeft lichtblauwe ogen.
Ze heeft altijd mascara op, no way dat het bij haar er af gaat! Meestal heeft ze ook eyeliner op. Ook heeft ze bijna altijd een lichtroze lippenstift op lipgloss op. Als het om speciale gelegenheden gaat, plakt ze nepwimpers op.
Ze is 1,69 meter lang en weegt 57 kilo.
Ze draagt vaak skinny jeans met een shirt erop. Maar armbanden? Daar is ze verslaafd aan en draagt ze ze iedere dag. Meestal ook oorbellen. Voor speciale gelegenheden, draagt ze een jurkje. Maar dagelijks niet.
(Als je deze foto niet goed vind, kan ik ook een andere zoeken hoor)
Innerlijk?: Soms wat bezorgd. Aardig voor personen die ook aardig terug doen. Als je niet aardig tegen haar bent, negeert ze je dus ook. Misschien is dat hard, maar die persoon heeft niet aardig tegen haar gedaan.
Ze is soms echt heel druk. Meestal bij haar vriendinnen als ze energy gekocht hebben, maar soms ook uit haar zelf. Ze lacht dan ook vaak om alles.
Extra/levensverhaal?: Lindsey is opgegroeid in Londen. Toen ze zeven was kreeg ze een zusje, Gwen. Als ze elf jaar oud is, krijgen haar vader en moeder ruzie. Ze wilde er nooit bij zijn, want hun hadden vaak ruzie. Ze ging dan meestal naar de kleuter Gwen, die aan het huilen was. Op haar 12de gingen haar ouders ook uit elkaar. Het kon gewoon niet meer. Lindsey en Gwen bleven bij hun moeder en om het weekend gingen ze naar hun vader. Ze heeft twee stiefzussen en één stiefbroer. Emily (21), Rebecca (14) en James (19). Want hun moeder heeft een nieuwe vriend gekregen en die heeft ook drie kinderen.
[ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 6:40 ]
"We lose ourselves in books, we find ourselves there too."