• Want ik wordt Tante in Maart voor het eerst, en zaterdag ga ik winkelen met een vriendin in Stadskanaal dus wou ik iets leuks kopen voor mijn broer & schoonzus.
    Maar wat is leuk en origineel om als cadeautje te geven?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Lijkt me dat je iets van baby spulletjes zoekt?

    Baby kleertjes, een (zacht) knuffeltje voor de baby, iets waarmee het kan spelen/aan voelen, iets wat geluid maakt..

    Dude, Stadskanaal? Das maar zo'n 20km van mij vandaan! :')

    Maar ehm, geen idee. Mijn moeder maakt een schoentje van 2 geboortekaartjes en doet die dan in een doorzichtig ei. En dat ziet er heel leuk uit. (:
    Ik weet alleen niet of ze dat op bestelling doet. Mocht je zoiets leuk vinden kan ik het haar wel vragen of ze dat zou doen. Wel tegen betaling natuurlijk, haha.

    Maar als je echt iets wilt kopen... Bij de action hebben ze nog wel eens dat soort spul waar je dan zegmaar tegen de tijd dat de baby er is, het handje of voetje van die baby in kunt doen dat je die afdruk altijd blijft houden. Misschien is dat leuk? Verder weet ik het niet, maar alvast gefeliciteerd! Haha. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    CupidsGun schreef:
    Lijkt me dat je iets van baby spulletjes zoekt?

    Baby kleertjes, een (zacht) knuffeltje voor de baby, iets waarmee het kan spelen/aan voelen, iets wat geluid maakt..


    16 - 09 - '17

    Mijn neefje was altijd dol op dingen die geluid maakten of waarbij lichtjes knipperden!


    I am yours, and you are mine. And if we die, we die. But first we'll live

    Ik weet niet of je iets origineels wil of niet maar dit is mijn idee:
    Een zelfgemaakt boekje (computer --> word --> typen --> uitprinten --> in (laten) binden), met een hele hoop redenen waarom het leuk is om een kindje te hebben. Maak af en toe een grapje tussendoor, schrijf er tips in en ''tegoedbonnen'' die ze uit kunnen knippen en bij jou in kunnen leveren voor bijv. een avondje oppassen.


    Not all those who wander are lost.