• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Minnalouche • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Brownstone • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • Appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •



    Song of the night: Angel Eyes > New Years Day

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 22:06 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Trouwens, ik kom hier om te vieren dat ik volgend jaar op donderdag standaard maar 1 uur les heb *_*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leshley schreef:
    Trouwens, ik kom hier om te vieren dat ik volgend jaar op donderdag standaard maar 1 uur les heb *_*

    Ben je dan ook langer onderweg dan dat je les hebt?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Barlliams schreef:
    (...)
    Ben je dan ook langer onderweg dan dat je les hebt?


    Nope, dat niet gheheh. Van woensdag op donderdag slaap ik altijd bij mijn moeder (gescheiden ouders) en dan is het twee minuten lopen en daarna weer terug twee minuten aangezien ik dan moet wachten tot ik moet werken. ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Errmegerrd. Twee van mijn verhalen zijn gewoon genomineerd, eentje daarvan was al afgerond, maar ja. Ik ben zo blij dat ik gelijk maar een hoofdstuk heb geschreven aan de nog niet afgeronde story.


    26 - 02 - '16

    Leshley schreef:
    (...)

    Nope, dat niet gheheh. Van woensdag op donderdag slaap ik altijd bij mijn moeder (gescheiden ouders) en dan is het twee minuten lopen en daarna weer terug twee minuten aangezien ik dan moet wachten tot ik moet werken. ^^

    Dat is dan best wel chill.
    Als ik naar school moet, zitten een vriendin en ik altijd drie kwartier van te voren in de bus.
    Het was voor ons het prettigst geweest als onze studie in het hoofdgebouw zat, omdat we dan nog geen vijf minuten in de bus zitten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Leshley schreef:
    (...)

    Hahaha, ik dacht al dat je Merel was (ik houd de usernames niet bij met hoe weinig ik op Q ben) aangezien de Hoogvliet maar in een klein gedeelte van het land bekend is ><

    Straks kom je op hetzelfde filiaal als een van mn broers xd

    Niet spieken, wie ben ik? :Y)

    En veel succes met je sollicitatie, Sylvie!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Barlliams schreef:
    (...)
    Dat is dan best wel chill.
    Als ik naar school moet, zitten een vriendin en ik altijd drie kwartier van te voren in de bus.
    Het was voor ons het prettigst geweest als onze studie in het hoofdgebouw zat, omdat we dan nog geen vijf minuten in de bus zitten.


    Oh dat is wel echt balen :c

    Brownstone schreef:
    (...)
    Niet spieken, wie ben ik? :Y)

    En veel succes met je sollicitatie, Sylvie!


    Iets te laat >< Ik zag daarstraks je topic voorbij komen ghehe, hay Lotta


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben echt blij met de nieuwe kleur van m'n haar. *O*

    Pura schreef:
    Ik ben echt blij met de nieuwe kleur van m'n haar. *O*


    Show usss!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Echt hoor, was wel eem grappig om te horen vandaag. Ik stond dus weer in Emmen te spelen naast de Specsavers zoals iedere vrijdag. En mama maakt een praatje met een gozer die daar werkt (hij is knaaaaap!). Die gast schijnt de zoon van de baas van die Specsavers te zijn. En hij speelt gitaar en schrijft zijn eigen liedjes en zodra hij genoeg geld kan verdienen met de muziek om van te leven, wil hij bij de Specsavers weg gaan. Dus mama stelde voor dat hij eens met mij ging spelen zo op zo'n vrijdag. Maar dat durft hij niet, want hij zit me iedere vrijdag dus te beluisteren (en dat had ik al wel in de gaten, want hij loop steeds langs mij wanneer hij pauze gaat houden in plaats van de achterdeur te nemen, en ik krijg de indruk dat ie dan in een zijstraatje gaat zitten luistern met zijn boterham. :') ) en vind dat ik veelste goed ben. Dus durft ie niet met me samen te spelen.

    Vond ik toch wel eventjes grappig. :p hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    MERELLL, FOTOOOOO! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zal vragen of m'n moeder straks een foto van de achterkant wilt nemen. ^^

    Escapism schreef:
    Echt hoor, was wel eem grappig om te horen vandaag. Ik stond dus weer in Emmen te spelen naast de Specsavers zoals iedere vrijdag. En mama maakt een praatje met een gozer die daar werkt (hij is knaaaaap!). Die gast schijnt de zoon van de baas van die Specsavers te zijn. En hij speelt gitaar en schrijft zijn eigen liedjes en zodra hij genoeg geld kan verdienen met de muziek om van te leven, wil hij bij de Specsavers weg gaan. Dus mama stelde voor dat hij eens met mij ging spelen zo op zo'n vrijdag. Maar dat durft hij niet, want hij zit me iedere vrijdag dus te beluisteren (en dat had ik al wel in de gaten, want hij loop steeds langs mij wanneer hij pauze gaat houden in plaats van de achterdeur te nemen, en ik krijg de indruk dat ie dan in een zijstraatje gaat zitten luistern met zijn boterham. :') ) en vind dat ik veelste goed ben. Dus durft ie niet met me samen te spelen.

    Vond ik toch wel eventjes grappig. :p hahaha

    Oeh. Je zou toch eens met hem moeten spelen. Misschien bloeit er wel iets leuks op? ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Barlliams schreef:
    (...)
    Oeh. Je zou toch eens met hem moeten spelen. Misschien bloeit er wel iets leuks op? ^^


    Ik spreek niet eens met hem. Alleen om hallo te zeggen wanneer ik er kom, te vragen of ik stroom mag gebruiken (wat ik niet meer hoef te vragen, zei hij. Haha) en om weer gedag te zeggen, lol. En tijdens het spelen praten met hem gaat een beetje moeilijk, en hem tijdens het werk storen gaat zn pa vast niet leuk vinden. x) hahaha :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Ik spreek niet eens met hem. Alleen om hallo te zeggen wanneer ik er kom, te vragen of ik stroom mag gebruiken (wat ik niet meer hoef te vragen, zei hij. Haha) en om weer gedag te zeggen, lol. En tijdens het spelen praten met hem gaat een beetje moeilijk, en hem tijdens het werk storen gaat zn pa vast niet leuk vinden. x) hahaha :p

    Dat betekent dus dat je met hem buiten werk tijden moet praten, als je met hem wilt praten tenminste.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."