ik zou graag weten wat jullie nu van hen vinden.
wat vind je goed aan ze
wat niet.
en waarom?
gewoon effe je hart luchten.
-
2 nov 2008 - 14:282 nov 2008 - 14:30
ik vind ze nog steeds super
alleen jammer dat ze al een heel tijdje niet meer in europa zijn gewees
maarja dat komt vast wel weer
xx ilse2 nov 2008 - 14:31De muziek is top. Maar er is al te lang geen nieuwe cd uitgebracht met nieuwe liedjes. Ik heb eigenlijk een schijthekel aan Bill en Tom met hun te grote ego. Tom is bovendien en Wannabe gangster en Bill is verwijft. Maar daar gaat het niet om natuurlijk, het gaat om de muziek. Ze moeten echt met iets nieuws komen anders ben ik er mee klaar ^^.
Life is hard and then we die
2 nov 2008 - 14:31Super
ze zijn echt goe kwa muziek, ze zien er ook goe uit en zo
One Day you'll remember me...
2 nov 2008 - 14:31
maar ik vindt wel dat ze soms zo echt raar doen da beroemd zijn stijgt naar hun hoofd met al die gevolgen van diennee hoor lastig ben ik niet
(K)LisaOne Day you'll remember me...
2 nov 2008 - 14:31maar ze laten ons ook wa links liggen, ze zien Amerika precies liever dan ons maar ja
ik blijf nog altijd fan van ze dus van mij hebben ze altijd last
nee hoor lastig ben ik niet
(K)LisaOne Day you'll remember me...
2 nov 2008 - 14:33De muziek is top. Maar er is al te lang geen nieuwe cd uitgebracht met nieuwe liedjes. Ik heb eigenlijk een schijthekel aan Bill en Tom met hun te grote ego. Tom is bovendien en Wannabe gangster en Bill is verwijft. Maar daar gaat het niet om natuurlijk, het gaat om de muziek. Ze moeten echt met iets nieuws komen anders ben ik er mee klaar ^^.
I agree.
Vooral Bill moet wat aan zijn attitude doen. Vind ook dat ze steeds commerciëler worden.
Nou maar hopen dat het waar is dat ze geen duet met Miley Cyrus gaan doen, anders boycot ik die cd -_-'I clicked my heels and wished for you.
2 nov 2008 - 14:34(...)
Nou maar hopen dat het waar is dat ze geen duet met Miley Cyrus gaan doen, anders boycot ik die cd -_-'
das waar anders wordt het echt ni goe, maar normaal zulle ze da wel ni doen zekerOne Day you'll remember me...
2 nov 2008 - 14:352 nov 2008 - 14:36(...)
Nou maar hopen dat het waar is dat ze geen duet met Miley Cyrus gaan doen, anders boycot ik die cd -_-'
das een roddel, ze hebben zelf gezegd dat het niet waar is2 nov 2008 - 14:37De muziek is nog altijd super. Het enige is dat het zo enorm lang duurt met het nieuwe album. De jongens zelf vindt ik tegenwoordig wat minder super. Ze worden zo anders. Oké, ik snap dat ze opgroeien en dat ze ouder worden, dat is prima. Maar een ego krijgen hoort niet bij opgroeien. En daarmee bedoel ik alleen de tweeling. :') Gustav en Georg zijn niet echt superveel veranderd, behalve dat Gus steeds stiller wordt.
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
2 nov 2008 - 14:372 nov 2008 - 14:372 nov 2008 - 14:37(...)
das een roddel, ze hebben zelf gezegd dat het niet waar is
dan ben ik happyOne Day you'll remember me...
2 nov 2008 - 14:40(...)
Me2
dan ben ik happyLife is hard and then we die
2 nov 2008 - 14:50Ik vind ze echt super! Maar vind het alleen jammer dat er al lang geen nieuw liedje of een nieuw album is gemaakt. Ik wil weer een concert! En vind het echt jammer dat ze nu meer tijd besteden aan hun populariteit in Amerika Ook zijn de jongens tamelijk wat van karakter veranderd. Vooral Bill & Tom, ze worden arroganter en krijgen een groter ego volgens mij
What you see, is what you get.