Ik weet niet of ik iets heb dat perfect aan je eisen voldoet, maar ik heb wel een paar dingen die erg dicht in de buurt komen. ^^
Ten eerste is er Teachers, Slytherins & other Criminals, een verhaal van net geen 25k dat niet over een echte Death Eater gaat, maar wel over een vrouw die hoofd van Slytherin is en zich ook echt gedraagt als de typische, wrede Slytherin. Die story is wel al wat ouder, dus wees gewaarschuwd dat er wat foutjes in zouden kunnen staan en de hoofdstukken erg kort zijn.
Verder heb ik ooit voor een schrijfwedstrijd over Death Eaters een paar one-shots geschreven. De langste (en beste, naar mijn mening) heb ik als een los verhaal gepost in vijf stukken en heet Wie niet sterk is, moet slim zijn. Dat verhaal gaat wel echt over een Death Eater die dat ook werkelijk blijft tot het einde. Dit past vermoedelijk het beste bij wat je zoekt.
De andere vier one-shots die ik voor die wedstrijd heb geschreven zijn in deze story te vinden. Het zijn de vier hoofdstukken waar "Schrijfwedstrijd Dooddoenervo" voor staat. Het hangt natuurlijk een beetje van de opdracht af wat de verhalen verder inhouden, maar ze gaan sowieso allemaal over Death Eaters. Niemand wordt verliefd op Harry of Draco.
Edit: Ik merk nu ook dat bij die eerste twee verhalen de foto's het niet meer doen. Oeps. :')
[ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 17:09 ]
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan