• Ik wilde graag de nieuwe username Nymphadora nemen, maar deze naam is al bezet door een gebruiker. Het punt is: zij is al twee jaar niet meer actief. Ik vroeg me af of er niet iets is waardoor ik die username alsnog kan nemen, aangezien ze niet meer actief is. Of is dit gewoon een domme vraag en heb ik gewoon pech? :')


    Not all those who wander are lost.

    Je hebt helaas pech. Er zijn al tientallen topics gemaakt over dit onderwerp. :<


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    Je hebt helaas pech. Er zijn al tientallen topics gemaakt over dit onderwerp. :<


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dat zal helaas nooit gebeuren omdat Quizlet de accounts dan moet verwijderen en ze dat niet kunnen doen, omdat ze nog altijd kunnen terugkomen. Ik geloof dat er wel een suggestie is over het verwijderen van permantent gebande accounts.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Pabu schreef:
    Je hebt helaas pech. Er zijn al tientallen topics gemaakt over dit onderwerp. :<


    Wat stome van me :$
    Ik had verder dan twee pagina's moeten kijken met mijn luie ass...
    Anyway... Dit topic kan dus gesloten worden.


    Not all those who wander are lost.

    Pabu schreef:
    Je hebt helaas pech. Er zijn al tientallen topics gemaakt over dit onderwerp. :<


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Novoselic schreef:
    Dat zal helaas nooit gebeuren omdat Quizlet de accounts dan moet verwijderen en ze dat niet kunnen doen, omdat ze nog altijd kunnen terugkomen. Ik geloof dat er wel een suggestie is over het verwijderen van permantent gebande accounts.


    Ik hoopte stiekem dat als je zoveel jaar niet meer online bent geweest, dat je dan op inactief wordt gezet ...
    Maar dat is nogal onlogisch...


    Not all those who wander are lost.

    Erynil schreef:
    (...)

    Ik hoopte stiekem dat als je zoveel jaar niet meer online bent geweest, dat je dan op inactief wordt gezet ...
    Maar dat is nogal onlogisch...


    Je kan ook geen namen van inactieve users gebruiken omdat die ook terug kunnen komen.


    Your make-up is terrible