• Slotje

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 9:33 ]

    Naam: Amy
    Leeftijd: 18 jaar oud
    Verleden/tegenwoordige tijd: Tegenwoordig
    Vertelstandpunt: Ik
    Schrijf ervaring: Ik heb al meerdere accounts op Q gehad en heb hierdoor al wat schrijf ervaring ook gedaan. Meestal schreef ik ook met co-writers.
    Stukje van je schrijfstijl:

    Zuchtend sla ik mijn laptop dicht en stop deze zorgvuldig in de tas die naast mijn bureau staat. 'Jullie zijn vrij om te gaan.' hoor ik de lerares zeggen. Ik gooi mijn tas over mijn schouder en haal even een hand door mijn haar voordat ik mijn jas van mijn stoel gris en de klas uit loop om gedag te zeggen tegen mijn vriendinnen. 'Tot morgen!' roept Ashley, mijn beste vriendin, als ze aanloopt om naar huis te gaan. Ik zwaai nog even en begin vervolgens ook naar de parkeerplaats te lopen. Ik pak mijn sleutels uit mijn tas en druk op het knopje van de auto. Al snel knipperen de lichten van mijn Mercedes en open ik de deur om mijn tas op de bijrijdersstoel te zetten. Ik steek de sleutel in het contact en doe mijn gordel om. Net als ik aan wil rijden hoor ik de ringtone van mijn telefoon in mijn tas. 'Wat nu weer?' mompel ik waarna ik mijn iPhone eruit vis. 'Hallo, met Lynn Johnson?' zeg ik vriendelijk als ik opneem en ik hoor een onbekende stem in mijn oor. 'Weet u dat zeker?' vraag ik, 'Is het echt wel Michael?' De stem aan de telefoon geeft een bevestigend antwoord en mijn adem stokt in mijn keel. Zonder gedag te zeggen beëindig ik het gesprek. Mijn iPhone valt in mijn schoot en een bittere traan glijdt over mijn wang. Michael, mijn Michael, ligt in het ziekenhuis en er is nog niet bekend waarom en wat er aan de hand is. Er spookt maar een gedachte door mijn hoofd, ik moet er naartoe. Ik zet de auto in de goede versnelling en begin aan de reis naar het ziekenhuis.

    Belangrijke dingen: -

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 20:20 ]

    Thank you Depayx.
    Hopelijk komen er nog meer mensen zodat ik wat kan vergelijken.

    Naam: Anneloes
    Leeftijd: (Ik keur hier niet op) 19
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Tegenwoordige tijd
    Vertelstandpunt: Ik
    Schrijf ervaring: Ik heb veel ervaring met schrijven, ook omdat ik meerdere accounts heb waar mijn story's opstonden. Ik heb ook ervaring met co-writing.
    Stukje van je schrijfstijl (geen story-link):

    Ik loop door de kille ziekenhuisgangen, op zoek naar een teken van leven. Het enige wat ik zie zijn lege bedden die in een rijtje tegen de muur aan zijn gezet, apparatuur wat op de grond ligt, en een telefoon die niet terug op de hoorn is gelegd. Ik houd de telefoon tegen mijn oor aan, maar het enige wat ik hoor is een hoge piep.
    Ik hoor een harde dreun, waardoor de adrenaline in mijn lichaam begint te stromen. Met veel moeite dwing ik mezelf om te gaan kijken naar waar het geluid vandaan komt.
    Hoe meer dichterbij ik kom, hoe meer stemmen ik hoor. Het lijkt wel of de stemmen uit het mortuarium gedeelte komen. Ik voel mijn benen zwaarder worden, ik houd niet van mortuariums en alles wat er mee te maken heeft.
    Ik plaats mijn hand tegen de deur aan, zucht nog een laatste keer, en gooi daarna met een grote zwaai de mortuariumdeuren open. Niets. Enkel een lege donkere kamer waar het vreselijk koud is.


    Belangrijke dingen: /


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Danku Krumt.

    Denk niet dat er veel mensen nog bijkomen :$

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 19:25 ]

    Heb toch besloten om te kiezen uit deze twee.

    Heb gekozen voor: Kruml.

    Depayx, beteked niet dat jij slecht bent hoor :).