• Wat gaat er gebeuren als je een waarschuwing heb gehad op Q. Worden de oude waarschuwingen ingetrokken?


    Save me

    Nee, ze blijven altijd staan. Alleen na een bepaalde tijd worden ze minder belangrijk, tenzij je deze waarschuwing vaker krijgt.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Nee, ze blijven altijd staan. Alleen na een bepaalde tijd worden ze minder belangrijk, tenzij je deze waarschuwing vaker krijgt.


    houden de mod dat in de gaten?


    Save me

    Voor zover ik het weet, don't shoot me if I'm wrong, worden alle waarschuwingen bijgehouden in je strafblad. Als je eenmaal een waarschuwing hebt, raak je deze ook niet meer kwijt.


    26 - 02 - '16

    beautiful1996 schreef:
    (...)

    houden de mod dat in de gaten?


    Ja, op je strafblad.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Ja, op je strafblad.


    hoe kan je die weer terug trekken? als je een waarschuwing krijgt?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 19:40 ]


    Save me

    beautiful1996 schreef:
    (...)

    hoe kan je die weer terug trekken? als je een waarschuwing krijgt?


    Dat kan niet. Die blijven staan.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Dat kan niet. Die blijven staan.


    ook als ze paar jaar oud zijn?

    Ik hoor van sommige die, dat de waarschuwingen niet meer gelden als ze paar jaar oud zijn.


    Save me

    Je kunt een waarschuwing natuurlijk altijd voorkomen door de huisregels eens een keer door te lezen, hoewel de meeste regels wel voor de hand liggen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Menma schreef:
    Je kunt een waarschuwing natuurlijk altijd voorkomen door de huisregels eens een keer door te lezen, hoewel de meeste regels wel voor de hand liggen.
    oke

    Dit is misschien een domme en een onbeleefde vraag, maar hoeveel hebben jullie er gehad?


    Save me

    Waarschuwingen vervallen nooit, ze blijven altijd staan.
    Maar ze zullen je niet afrekenen op een reclamewaarschuwing van vijf jaar oud.


    Queer zijn is gewoon alles

    beautiful1996 schreef:
    (...)

    ook als ze paar jaar oud zijn?

    Ik hoor van sommige die, dat de waarschuwingen niet meer gelden als ze paar jaar oud zijn.


    Ze gelden niet meer echt, maar ze staan er nog wel. Moderators kijken er ook niet meer naar. Als jij drie jaar geleden een overtreding gemaakt hebt en nu weer een andere overtreding gemaakt hebt, gaan ze je echt niet afrekenen op drie jaar geleden. :3


    Your make-up is terrible

    ik heb 0 waarschuwingen gehad tot nu toe

    beautiful1996 schreef:
    (...) oke

    Dit is misschien een domme en een onbeleefde vraag, maar hoeveel hebben jullie er gehad?


    2, één keer omdat ik reclame maakte op een plek waar het niet mocht. Ik beseft dat niet.:'D
    En één omdat ik een quiz had gemaakt die teveel op een poll leek. Maar die vindt ik zelf nogal onredelijk eigenlijk.


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh, dat herinnert me eraan dat ik zo'n 2 jaar geleden een waarschuwing heb gekregen omdat ik reclame maakte in een story. Ghehe, dat was ik alweer vergeten. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb een keer een waarschuwing gekregen voor reclame xD
    Op een ander (gedeeld account) had ik ook een quiz gemaakt, maar die moest verwijderd worden omdat er maar een antwoord mogelijk was. Daarna had iemand anders op datzelfde account hem aangepast, met dit maak twee mogelijk (verschillende) uitkomsten, maar nu was het niet goed omdat er een tekstje bijstond wat meer geschikt was voor een blog -.-


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.