• Ik heb echt geen flauw idee waar ik dit kan posten, dus als het verkeerd staat: sorry!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 17:16 ]


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Er worden wel fanfics uitgegeven, ja.
    50 shades was origineel zelfs een fanfic, maar veranderd voor een boek.


    Your make-up is terrible

    Op Bol.com ben ik al eens een fanfic boek tegen gekomen dat ze verkochten. Daar was volgens mij hier ooit een topic over. Maar ik heb werkelijk geen idee of het wel ok is...
    Zelf zou ik hier niet aan mee doen, het zou een eer zijn als iemand dat aanbiedt, maar fanfics laten uitgeven? Nah...


    16 - 09 - '17

    Welke uitgeverij is dat? o.o


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Soe schreef:
    Op Bol.com ben ik al eens een fanfic boek tegen gekomen dat ze verkochten. Daar was volgens mij hier ooit een topic over. Maar ik heb werkelijk geen idee of het wel ok is...
    Zelf zou ik hier niet aan mee doen, het zou een eer zijn als iemand dat aanbiedt, maar fanfics laten uitgeven? Nah...


    Dat laatste, inderdaad. Maar ik schrijf dan ook geen fanfics haha.

    Ik wist wel dat het tegenwoordig gebeurde, ja, maar nee, ik vind het niet zo'n tof idee om heel eerlijk te zijn, en dan al helemaal als het gaat om fanfiction over andere boeken, want dan blijft het gewoon iets wat niet van jou is, maar waarin je speelt met personages die van iemand anders zijn, hoe goed het ook geschreven is. En met beroemdheden en mensen die gewoon in real life bestaan vind ik het alleen maar - sorry, maar zo denk ik er echt over, ik probeer geen ruzie te maken of zo - creepy.
    Maar natuurlijk is het wel heel tof dat je benadert bent, en daar mag je heel trots op zijn. Toch zou ik persoonlijk een stuk trotser zijn als mensen iets zou willen uitgeven wat ik volledig zelf bedacht heb.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Soe schreef:
    Op Bol.com ben ik al eens een fanfic boek tegen gekomen dat ze verkochten. Daar was volgens mij hier ooit een topic over. Maar ik heb werkelijk geen idee of het wel ok is...
    Zelf zou ik hier niet aan mee doen, het zou een eer zijn als iemand dat aanbiedt, maar fanfics laten uitgeven? Nah...


    Ja, dit had ik ook meegekregen, inderdaad!
    Ik hoor het echter steeds vaker 'fanfictie uitgeven', vandaar dat ik het weer even hierop wilde gooien. =)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2015 - 18:58 ]


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    [ bericht aangepast op 26 nov 2015 - 18:59 ]


    I wonder what it feels like to be a unicorn