• Ik ga op vakantie en neem mee..
    Verzin de gekste dingen die je mee neemt, als je iets mee neemt, zeg je ook alle voorgaande dingen, bijv.:
    1. zegt: Ik ga op vakantie en neem mee.. Een roze schaap
    2. zegt: Ik ga op vakantie en neem mee.. Een roze schaap en verzint nog iets.
    3. zegt dan: Ik ga op vakantie en neem mee.. Alle voorgaande dingen en iets nieuwsxD

    Succes xDxD en veel pleizer(nerd)


    Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you..

    Ik ga op vakantie en neem mee... een AARDAPPEL!!!


    Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you..

    Ik ga op vakantie en neem mee... een aardappel en een appel.


    Just Smile, Peace & Love

    Ik ga op vakantie en neem mee .... een aardappel, een appel en zout .

    Ik ga op vakantie en neem mee... een aardappel, een appel, zout en pizza.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ga op vakantie en neem mee: Een aardappel, een appel, zout, pizza en een schaap.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga op vakantie en neem mee: Een aardappel, een appel, zout, pizza, een schaap en een yogamatje.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik ga op vakantie en neem mee: Een aardappel, een appel, zout, pizza, een schaap, een yogamatje en een stukje papier


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga op vakantie en neem mee: Een aardappel, een appel, zout, pizza, een schaap, een yogamatje, een stukje papier en een pokéball.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik ga op vakantie en neem mee: aardappel, een appel, zout, pizza, een schaap, een yogamatje, een stukje papier, een pokébal en een magisch vergrote hutkoffer met mijn boekenkast erin.


    help

    Ik ga op vakantie en neem mee: aardappel, een appel, zout, pizza, een schaap, een yogamatje, een stukje papier, een pokébal, een magisch vergrote hutkoffer met mijn boekenkast erin en een zwart gat waarmee je dingen kunt laten verdwijnen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'