• Ik heb echt het gevoel dat een personage die ik heb bedacht echt leeft.
    Maar dan in mijn hoofd.
    Ik heb echt het perfecte plaatje van hem .
    En daarom zet ik ook geen foto van hem neer.
    Ik wil mijn visie die ik van hem heb niet verliezen.

    Ik denk soms echt dat ik gek begon te worden.
    Als ik hem ineens voor me zie.

    Ik dacht dat het over de muis van Wiarda ging.

    Ik snap het niet echt, sorry.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik moest eventjes aan Jips muis denken. :p

    Maar ja, zulke dingen kunnen gebeuren. Of dat je wénst dat een zelfbedacht personage echt bestaat. Ik denk dat je dan een goed personage hebt neergezet. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jep, ook ik dacht aan Jips/Wiarda's muis. :Y)

    Maar zoiets betekent niet dat je gek bent, geen zorgen. Ik heb ook weleens dat ik iets aan het doen ben en opeens begin te denken over wat een (soms zelfbedacht) fictief personage ervan zou vinden. Als je over hem/haar wilt schrijven kan dat juist een goed teken zijn, want hoe echter het personage voor jou voelt, hoe levendiger hij waarschijnlijk zal lijken in je verhaal. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik dacht ook al even: ja, klopt, die zit nu naast me door z'n watjes te wroeten. :')

    Het komt in ieder geval over alsof je hem mooi en gedetailleerd hebt bedacht, dus dat is toch alleen maar goed?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik moest ook even aan het muisje denken, lol xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik moest ook aan de muis van Wiarda denken xp.

    Het is heel normaal hoor. Dat je geen plaatje neer wilt zetten omdat je jouw visie van hem niet wilt verpesten. En trouwens, personages kunnen echt perfect zijn. Dus echt niet raar dat je soms wenst dat ze ook echt zijn.


    -

    Galilea schreef:
    Ik moest ook aan de muis van Wiarda denken xp.

    Het is heel normaal hoor. Dat je geen plaatje neer wilt zetten omdat je jouw visie van hem niet wilt verpesten. En trouwens, personages kunnen echt perfect zijn. Dus echt niet raar dat je soms wenst dat ze ook echt zijn.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Galilea schreef:
    Ik moest ook aan de muis van Wiarda denken xp.

    Het is heel normaal hoor. Dat je geen plaatje neer wilt zetten omdat je jouw visie van hem niet wilt verpesten. En trouwens, personages kunnen echt perfect zijn. Dus echt niet raar dat je soms wenst dat ze ook echt zijn.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik moest denken aan een irritant typ van het kamp waar ik net van terugkeer, hehe
    maar zoals hierboven gezegd, dat is heel normaal en soms juist handig ook(:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…