• Ik dacht; Hey, is het niet leuk als er anderen rollen maken juist voor een verhaal? Dat is leuk voor hun, en dan kan ik lekker snel verder schrijven. Normaal ben ik redelijk goed met namen, maar ik suck er op eens in. Dus mja; wie wilt er een rol maken voor een HP verhaal? Ik gebruik Nederlandse namen!!

    Het zal gaan over Beth Lily Potter -die niet zoals Harry de uitverkorene is, maar gewoon zoals Hermelien en Ron- en dus Harry, Ron, Hermelien. En in het boek 'De gevangene van Azkaban.' Hierin zal Beth niet veel met Harry,Ron en Hermelien omgaan aangezien zij haar eigen vrienden heeft. En gewoon grappen uithaalt met Fred en George.

    Wat ik dus zoek:
    - Vriendin Beth(Griffoendor)
    - Vriendin Beth(Ravenklauw)
    - Vriendin Beth(Huffelpuff)
    - Vijand Beth.
    - Andere vijand Beth
    - Overige leerlingen die je tegen kan komen in de gangen. En wel vaker.
    Er kan nog in de loop van het verhaal -Die overigens; Plezier, Waarheid & Gevangenen heet- zijn dat ik meer mensen nodig heb, dit meld ik dan!

    Als je een rol wilt invullen ben ik je eeuwig dankbaar!:
    Geen rollen die familie zijn van de karakters die Jo heeft verzonnen! Enkel als je in Griffoendor zit kun je een ver familie lid zijn van de Wemels.
    Rol:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Afdeling:
    Leeftijd(Het liefst voor vrienden & vijanden 13) :
    Leerjaar(Het liefst voor vrienden & vijanden het derde) :
    Uiterlijk(Mét foto) :
    Innerlijk:
    Extra:
    Moet ik je waarschuwen, als je rol erin komt of als de story begint:


    Alvast erg bedankt!

    X Noa

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 8:32 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oh!!, Ik wil wel een vijand van Luca zijn!! Als die in Zwadderich zitxD


    Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you..

    LoveIron schreef:
    Oh!!, Ik wil wel een vijand van Luca zijn!! Als die in Zwadderich zitxD


    Luca zit zelf in Griffoendor. Jij mag zelf kiezen waar je haar 'vijand' in stopt.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Rol: Vijand Luca
    Volledige naam: Daffney Malfidus
    Roepnaam: Daf of Daffey
    Leeftijd: 13
    Leerjaar: derde
    Uiterlijk: Lang blond haar, een blanke huid en zeeblauwe ogen!


    Innerlijk: Daffney is niet superevil. Wel heeft ze een hekel aan Luca.. Ze is erg wantrouwig maar zodra ze mensen beter leert kennen is dit zo weg. Ze houdt van zwerkballen en alle andere sporten.. Ook is ze erg slim, maar wel erg grappig xD
    Extra: Daffney is familie van Draco!!! En daarom gaat ze ook veel met hem omxD]
    Dit was het, ik hoop dat je het een leuke rol vindt!!


    Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you..

    Ehm..ik doe in de story een andere familie. Aangezien Draco geen neven of nichten etc. heeft naast Tops.
    Maar ik ga haar er wel in stoppen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dann, ehm.. Kan ik dan wel dochter van voldemort zijn?? Maar dat alleen perkie dat weet en het misschien aan me vertelt fzo??


    Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you..

    Nee, ik wil het liefst mensen die losstaan van de andere rollen die Jo heeft bedacht.
    Daarbij is zij ook geen hoofdpersoon, maar een bij persoon. Ze komt niet in ieder hoofdstuk voor.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 10:50 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dan gwn achternaam Simpson en gwn gwn mogen die ouders dan wel Dooddoeners zijn??


    Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you..

    Oh, dat waarschuwen, alsjeblieft in allebei de gevallen waarschuwenxD


    Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you..

    Ik zie wel. Dooddoeners worden nog niet eens in deel 3 genoemd, in mijn verhaal.
    Als ik nog een vervolg maak -dus deel 4 of nog later in de reeks- dan zal ik het onthouden.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Okeeee, thnxxx!! Kan je me dan waarschuwen??
    Byeeeex


    Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you..

    ik vul wel zometeen vriendin luca in moet alleen nu eten dus komt later xD


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    ik vul wel zometeen vriendin luca in moet alleen nu eten dus komt later xD


    Prima hahah. Alvast bedankt!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rol: Vriendin Luca
    Volledige naam: Melissa Lockwood
    Roepnaam: Melis
    Afdeling: Ravenklauw
    Leeftijd(Het liefst voor vrienden & vijanden 13) : 13
    Leerjaar(Het liefst voor vrienden & vijanden het derde) : 3
    Uiterlijk(Mét foto) :


    Melissa heeft lang bruin haar en groene ogen ze is 1.67 lang en heeft bleken huid
    Innerlijk: Melissa is een erg slim meisje ze is super leergierig en staat altijd klaar voor anderen ze is erg behulpzaam en vaak ook heel vrolijk ze houd niet heel erg van om in voorgrond te staan ze verstopt der daarom ook wel er veel in de boeken en houd ze zich ook stil al kan ze wel voor der zelf en vrienden opkomen als het egt moet.
    Extra: als je Melissa kwijt ben kan je haar altijd wel vinden in de bibliotheek ze is dol op de natuur en dieren haar favo vak is daarom ook Verzorging van Fabeldieren
    Moet ik je waarschuwen, als je rol erin komt of als de story begint: Sure alle 2 als kan ben best benieuwd naar je story ^^

    is ie zo goed? of heb je meer info nodig?? ;)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 20:55 ]


    You can't touch music but music touch you

    Ze is prima zo. Bedankt!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Heb ook maar even een rol aangemaakt ;p

    Rol: Vriendin Luca (Griffoendor)


    Volledige naam: Katie Hughes
    Roepnaam: Kate
    Afdeling: Griffoendor
    Leeftijd: 13 jaar
    Leerjaar: Derde leerjaar
    Uiterlijk(Mét foto) : Katie heeft lang zwart haar met bruine dip dye. Haar simpele bruine ogen zijn verstopt onder haar zwarte wimpers waar ze vaak mascara op heeft gesmeerd, qua make-up draagt ze verder niet veel. Verder heeft ze een slank postuur en is ze niet de langste maar ook zeker weet niet de kortste van iedereen.
    Innerlijk: Op het eerste gezicht lijkt ze erg rustig, wat ze helemaal niet is. Eenmaal als je haar beter kent zal ze ook meer open voor je staan, dit geld vooral voor haar vrienden en vriendinnen. Ze is een lief zacht aardig persoon die nogal sterk in haar schoenen kan staan, voor haar vrienden zal ze altijd klaar staan als ze haar hulp nodig hebben. Ondanks haar 'goeie' kant heeft ze net zoals iedereen ook weer haar minpuntjes. Ze is niet bang om haar mening te uiten en zegt ook vaak wat ze denkt, dit pakt vaak niet goed uit voor haar en andere om haar heen.
    Extra: x
    Moet ik je waarschuwen, als je rol erin komt of als de story begint: Graag ^^

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 21:21 ]


    ''Don't compare yourself to others, that's when you start to lose confidence in yourself'' - Will Smith.