• ik zelf heb hiet op quizlet eens een serie gepost, die heb ik verwijdert één van de redenen was dat er gewoon te weinig mensen hem deden en dat was teleurstellend. nu lees ik zelf enkele verhalen van mensjes wiens quizjes weinig worden gedaan.
    dus dacht ik even. als jullie ze ook willen maken (zou heel lief zijn) dan zullen ze zien dat men hun quizjes graag leest en dan zullen ze niet stoppen.
    ik zou het heel jammer vinden moesten ze stoppen. dus vraag ik een beetje hulp van jullie. (A)
    zouden jullie aub eens de quizjes van
    EefxxBill
    secretangel

    willen doen en misschien ook het verhaal dat KimDevilXxTH tot stand bracht en waar we samen aan verder werken op DevilsSecret? :$
    alvast bedankt voort lezen. (H)

    EN jullie mij niets zeggen over die serie ö nou ben ik boos hoor! ps:welke serie eigenlijk ;)

    Luv Úú


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    de serie met KimDevilXxTH die heet:
    You, Bill and Tom.

    en van secretangel;
    Your the biggest bitch,singer and model (TH)
    en andere
    en EefxxBill allemaal (H)
    zou super lief zijn zouden jullie die doen. (K)

    aaaaaaah das super lief van je
    en iedereen moet echt die quizjes maken
    want ze worden echt super weinig gemaakt
    (K)Lisa
    I (H)You


    One Day you'll remember me...

    Die van Secretangel wordt inderdaad weinig gemaakt, maar ze kan niet tegen mij op: die van mij heeft de 10 nog niet eens bereikt :']
    Ach ja, ik zie wel welke mensen 'm maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    dank je, ik zal de jouwe wel eens doen. moet nu eten en aan mijn school werk beginnen. maar zal deze avond eens zien. (K)

    ow, jullie mogen natuurlijk ook mijn twee stand alones doen he:$
    http://www.quizlet.nl/quiz/209028/sa-wat-gebeurt-er-als-er-een-spin-in-bills-haar-zit/[url]
    http://www.quizlet.nl/quiz/229279/toms-ego-12/[/url]
    ik denk dat de titels al genoeg zeggen:P

    niemand anders? :(

    Heey Meis! (L)
    Dankje voor het maken van mijn quizjes :D
    Ik ga snel voor je verder met het volgende deel bedankt voor de reclame en ik ga strax ook die van jou en de andere maken :D

    Love You! (K)