• Ik kreeg op Facebook ineens een berichtje. Het was van een vriendin die vier jaar geleden naar Engeland gig en ik redelijk contact heb. Nu vroeg ze me of ik naar haar oud buurvrouw kon gaan van haar. Die kinderen haten haar blijkbaar, is gescheiden en heeft blijkbaar poging tot zelfmoord gedaan. Nu vroeg ze me of ik er heen kon om met haar even te praten en het gevoel te geven dat mensen van haar houden en haar verhaal kwijt kan.

    Nu zit het dat ik een knieblessure heb en ik niet kan fietsen. Zij woont aan de andere kant en dat zou twintig minuten fietsen worden maar ik kan niet fietsen. Ook wil ik mijn ouders niet erbij betrekken. Die zouden het niet willen maar ik wil graag wat doen. Ik had het gezegd en ze antwoordde dat ik er niks aan kan doen. Ik had gevraagd om een mailadres maar die had ze niet.

    Nu zit het me best wel dwars dat ik niks kan doen voor dat vrouwtje. Iemand idee's??? Of moet ik dit laten ruste ?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heeft die mevrouw geen telefoon? Kun je niet wellicht een belletje plegen? Ik vind het ergens een beetje een dubbel verhaal want aan de ene kant zeg ik: Go you, dat je zo lief en behulpzaam bent! En aan de andere kant: eigenlijk is dit niet jouw zaak, maar die van je vriendin en is het niet de bedoeling dat je je er rot over voelt als het niet lukt.

    Hmm, lastig. Ik zou proberen een adres of een telefoonnummer te vinden en het anders even laten rusten.

    /ik zou niet weten wat je kan doen?
    Ken je niemand anders, een vriendelijke tante, een vriendin of iemnd anders die op bezoek zou kunnen gaan? Misschien wil je moeder zelf wel of zo. Het is natuurlijk heel zielig zo iemand alleen te laten zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Als je het adres weet bel je de politie en leg je het uit wat er aan de hand is, dan komen ze langs en gaan ze zorgen dat ze niks kan doen en met haar praten enzo.


    I long for this feeling to not feel at all.

    Penta schreef:
    Als je het adres weet bel je de politie en leg je het uit wat er aan de hand is, dan komen ze langs en gaan ze zorgen dat ze niks kan doen en met haar praten enzo.
    dat is inderdaad misschien wel het beste. Het is ik wil helpen want mijn vriendin was eg bevriend met haar en ik mis mijn vriendin. Turlijk krijg ik haar niet terug maar ze zij dat ze er nachten van wakker ligt wat ik begrijp


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als je de voor én achternaam van die vrouw weet, kun je nog wel eens uitvinden wat haar gegevens zijn. En die kun je dan naar die vriendin sturen, zodat zij contact kan maken met die vrouw.
    Politie is inderdaad ook een optie, maar aangezien de politie bij mij in de buurt liever lui dan moe is, raad ik je dat niet aan. Maar ik ken de politie bij jou in de buurt natuurlijk niet. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Penta schreef:
    Als je het adres weet bel je de politie en leg je het uit wat er aan de hand is, dan komen ze langs en gaan ze zorgen dat ze niks kan doen en met haar praten enzo.
    weet je toevallig of ik zoiets kan mailen of via internet kan doorgeven?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    DiNozzo schreef:
    Als je de voor én achternaam van die vrouw weet, kun je nog wel eens uitvinden wat haar gegevens zijn. En die kun je dan naar die vriendin sturen, zodat zij contact kan maken met die vrouw.
    Politie is inderdaad ook een optie, maar aangezien de politie bij mij in de buurt liever lui dan moe is, raad ik je dat niet aan. Maar ik ken de politie bij jou in de buurt natuurlijk niet. (:
    ik weet geen van beide en mijn vriendin moest weg en weet dat dat makkelijker weer een half jaar kan duren voor ik haar spreej


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NiallerBoo schreef:
    (...) ik weet geen van beide en mijn vriendin moest weg en weet dat dat makkelijker weer een half jaar kan duren voor ik haar spreej


    Een half jaar? Dat is wel heel lang zeg. o.O Heeft ze geen social media waardoor jullie elkaar kunnen spreken?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Een half jaar? Dat is wel heel lang zeg. o.O Heeft ze geen social media waardoor jullie elkaar kunnen spreken?
    ik weet het ik baal er zelf ook heel erg van. Ze heeft facebook waar ze jiet veel op zit. In het bgin belde we maar dat kost ook aardg en zij heeft ook school werk familie. En elke keer zegt ze dat ze naar Nederland komt maar dat is steeds niet dus daar verheuug ik me niet meer op want ik weet dat dat niet lukt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NiallerBoo schreef:
    (...) ik weet het ik baal er zelf ook heel erg van. Ze heeft facebook waar ze jiet veel op zit. In het bgin belde we maar dat kost ook aardg en zij heeft ook school werk familie. En elke keer zegt ze dat ze naar Nederland komt maar dat is steeds niet dus daar verheuug ik me niet meer op want ik weet dat dat niet lukt


    Whatsapp dan? Of heeft ze geen smartphone? Of ga anders ouderwets brieven schrijven, of elkaar emailen. Of skype. Dat is goedkoop bellen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Whatsapp dan? Of heeft ze geen smartphone? Of ga anders ouderwets brieven schrijven, of elkaar emailen. Of skype. Dat is goedkoop bellen. (:
    email reageert ze niet. Skype heb ik niet heb geencam en ze heeft een tijdelijke mobiel nog steeds en ik weet haar adres niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NiallerBoo schreef:
    (...)email reageert ze niet. Skype heb ik niet heb geencam en ze heeft een tijdelijke mobiel nog steeds en ik weet haar adres niet


    Nouja, als zij wel skype heeft, een cam+headset is niet zo heel duur bij de kruidvat. ;) En vraag haar anders de volgende keer dat je haar spreekt om haar adres?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •