• Vanaf nu kun je een poll toevoegen wanneer je een nieuw topic opent (Y)


    Dit is mijn signature...

    Awesome *O*


    -

    Handig :)
    Kan dat in de toekomst ook bij verhalen?


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Jeee!

    1iemand schreef:
    Handig :)
    Kan dat in de toekomst ook bij verhalen?


    Oeh, dat is een leuk idee. Ik moet alleen wel even kijken of dat technisch haalbaar is.


    Dit is mijn signature...

    Geweldig!
    Thanks Rutger. Weet niet of het ooit nodig is, maar kan van pas komen toch?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Het is wel leuk, maar niet echt een prioriteit vind ik, want je kunt ook gewoon een linkje zetten dat naar een poll leidt. Toch bedankt, Rutger!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 11:27 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Het is wel leuk, maar niet echt een prioriteit vind ik, want je kunt ook gewoon een linkje zetten dat naar een poll leidt. Toch bedankt, Rutger!


    16 - 09 - '17

    Novoselic schreef:
    Het is wel leuk, maar niet echt een prioriteit vind ik, want je kunt ook gewoon een linkje zetten dat naar een poll leidt. Toch bedankt, Rutger!


    Maar dit is gewoon handiger. Ik ben soms echt te lui om op die link naar de poll te klikken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DiNozzo schreef:
    Ik weet nog niet of ik het ooit zal gebruiken, maar het klinkt wel zeer tof! c:


    Live your live

    Novoselic schreef:
    Het is wel leuk, maar niet echt een prioriteit vind ik, want je kunt ook gewoon een linkje zetten dat naar een poll leidt. Toch bedankt, Rutger!

    Dit. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Handig voor username-topics.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zou de mogelijkheid kunnen bestaan dat je als oprichter wel de uitslag kan zien zonder zelf te moeten stemmen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik kwam er gisteren achter. Echt super leuk!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Novoselic schreef:
    Het is wel leuk, maar niet echt een prioriteit vind ik, want je kunt ook gewoon een linkje zetten dat naar een poll leidt. Toch bedankt, Rutger!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    TOF!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…