• Hallo allemaal! Ik ben van plan om een fanfiction te schrijven over Tim Bergling, ook wel gekend als Tim Berg en zeker gekend als Avicii.
    Ik verklap nog niks over hoe en wat er gaat gebeuren in de story, het enige wat ik zal verklappen is dat het verhaal zich grotendeels afspeelt in New York.
    Maar... voordat ik ook maar aan het schrijven van het verhaal kan ik beginnen, moet ik personages hebben. Ik kan er natuurlijk voor kiezen om zelf personages te verzinnen maar aangezien ik daar niet zo heel goed in ben en ik het leuker vinden als andere Quizletters een bijdrage kunnen geven voor de story, heb ik er voor gekozen om andere Quizletters, jullie dus, een rol te laten invullen.



    De rollen die ik nog zoek voor de story:
    - Vriendin Tim
    - Beste vriend Tim
    - Halfbroer Tim
    - Goede vriendin Tim
    - Eén meisje die ook een hele grote rol in het verhaal zal gaan spelen
    - Ex-vriend mede-hoofdrolspeelster (ex van het hierboven gevraagde personage)
    - Beste vriendin mede-hoofdrolspeelster
    - Goede vriendin mede-hoofdrolspeelster
    - Extra personages die een rol kunnen spelen in het verhaal

    Als je het leuk lijkt om een rol voor mij in te vullen, moet je dit volgende rijtje invullen om je personage te beschrijven:
    - Volledige naam personage
    - Roepnaam personage
    - Geboortedatum
    - Geboorteplaats
    - Opleiding/werk
    - Relatiestatus (het is in het begin niet altijd bekend wat de relatiestatus is)
    - Karakter
    - Uiterlijk (liefst met foto, liefst geen beroemdheid)
    - Extra's (mag vanalles zijn)
    - Of ik jou een berichtje moet sturen als ik met de story begin

    Opmerkingen
    * Extra personages zullen altijd handig zijn in de story, dus ik zou het sowieso heel leuk vinden als je een extra rol invult
    * Zoals ik al gezegd heb, gebruik ik liever geen beroemdheden zoals Selena Gomez of Avril Lavigne (om maar even wat voorbeelden te noemen)
    * Ook al vul je geen rol in, ik wil je natuurlijk altijd wel een berichtje sturen om jou te melden dat de story begint.

    Als je verder nog vragen hebt of iets wil weten, dan kan je me altijd een privébericht sturen.

    MT, Ik wil morgen (als ik niet op mijn mobiel zit) wel een rol invullen!


    Alleen maar tranen van geluk

    Voor jou het personage 'Goede vriendin Tim' :3 omdat ik koel ben (ja, koel en niet cool)
    * Volledige naam: Demetria Amelia Åkerlund
    * Roepnaam: Demi Åkerlund
    * Geboortedatum: 27 september 1992 (dus 22 jaar oud)
    * Geboorteplaats: Stockholm
    * Opleiding/werk: Ze is bediende in een cafeetje
    * Relatiestatus: Single
    * Karakter: Demetria is een heel lief en zachtaardig meisje, zelfs een vlieg zou ze niet dood willen slaan. Ze kan het goed vinden met iedereen, ze zal nooit iemand écht haten. Hier en daar zit er ook een schroefje los bij haar, ze is een echte zotte doos. Soms zegt ze de verkeerde dingen op het verkeerde moment. Ze zit altijd te dagdromen, altijd en overal. Als je boos bent op Demi, moet je vooral niet beginnen met schreeuwen. Ze zal dat als een verkeerd signaal opvatten. Praat er dan gewoon over, en dan ziet ze haar fout wel in. Ze is ook onzeker over haar lichaam, maar ze is niet het ergste geval! Ze hongert zich niet uit of eet niet te weinig. Maar ze sport wel veel, zoals fitness.
    * Uiterlijk: Demetria Amelia Åkerlund
    * Extra's: Ze is overgevoelig. Dus sneller verdrietig, bang, boos, blij.
    * Berichtje sturen: Ja :)

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 19:00 ]


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne