Welkom bij het Fantasy-Chattopic! In dit topic ontmoet je andere fans van The Hobbit, Lord of The Rings, Game of Thrones, Eragon, De Grijze Jager, Marvel, DC Comics en natuurlijk alle andere fantasyboeken/films/series. De bedoeling van dit topic is om plaatjes uit te wisselen van je favoriete karakters, andere fans te ontmoeten, filmpjes, quotes, etc. te sturen, maar vooral om veel lol met elkaar te hebben! Dit is een chattopic en is bedoeld om lekker met elkaar te chatten over onze fantastische helden en heldinnen. Gespam is toegestaan, zolang het maar over fantasy en alles daar omheen gaat.
Alle spoilers over het (waarschijnlijke) verloop van de verhalen
dienen tussen [ spoiler] [ /spoiler] gezet te worden.
Ik ga als favoriet bij GoT voor.... Daario Naharis, Daenerys Targaryen, Arya Stark, Robb Stark (mweehhhh....), Tyrion Lannister, Cersei Lannister, Jaime Lannister, Jon Snow, Drogon, Viserion, Rhaegal, Ygritte, Bran Stark, Hodor, Jojen & Meera, Osha, Margaery Tyrell, enn... Joffrey Baratheon! Hij is awesome. Net als Ramsey Snow en Stannis Baratheon
Mijn wraak: kies er één. Heb ik ook moeten doen ^^
LotR: Treebeard (Hij is fcking awesome!)
Hobbit: Not an easy one hmm... Ik ga voorrrr.... Megaloceros ^^ (Dat is die Eland waarop Thrandy rijd ^^)
Harry Potter: Makkie! Pigwidgeon ofkeurrzzz!
Percy Jackson: Thalia ^^
Divergent: Ehhhh.... Hmm... Natalie Prior? Misschien? Of Caleb Nee, ik ga toch voor Uriah. He's awesome.
Mortal Instruments: Ik ben al die namen vergeten. Maar ik ga toch voor Magnus Bane OF! NEE! Deze is cooler: Gabriël de Engel
The Hunger Games: Johanna Mason, hehe En Finnick ook natuurlijk.
Game Of Thrones: Ik heb de nijging om Ghost te zeggen of Drogon ^-^ Maar ik ga toch voor Daario Naharis, ook al heb ik s4 nog niet gezien ^^
Teen Wolf: Jacksoooonnnn C= Jackson Whittemore
Heroes of Olympic: De oma van Frank :'D Nee. Octavianus! HAHAHAHAHAHA. Nee. Ik ga voor Nico
"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]
Ik heb ook nog een "nieuwe trailers"-onderdeel gemaakt, en een "tip van de maand". Deze maand is het een boek, volgende moet het dus een serie of een film zijn.