Ja, jullie kennen het wel. 't Is drie uur 's nachts, je ligt te woelen en bent véél te wakker voor dit uur. Opstaan en een boek lezen helpt niet. Paniek voor de volgende dag, want dan moet je vroeg opstaan (tenminste, in de vakantie is halftien al extreem vroeg voor mij, ik sta pas op om kwart voor twaalf of zo omdat ik pas heel laat inslaap :p). Ik heb er serieus elke nacht last van. Niet alleen nu het grote vakantie is en het behoorlijk warm kan zijn met momenten, maar ook tijdens school, al is dat dan meestal minder erg omdat ik zo moe ben overdag dat ik wel móét slapen. Alleen wordt het, doordat ik nu ook uit kan slapen, steeds erger en slaap ik pas in tegen vier uur of zo, en dan echt pas nadat ik een hele tijd van die rustige muziek heb zitten luisteren en uren in het donker heb liggen staren. Ongelofelijk kut vind ik dat. Dus is mijn vraag nu aan jullie, wat is jullie ultieme middel als jullie niet kunnen slapen 's nachts? Hebben jullie er ook zo'n last van of ben ik de enige? Alvast bedankt. ^^
[ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 17:04 ]
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it