We zijn echt al een tijdje bevriend met elkaar, iets van twee jaar ofzo maar het begon allemaal met een relatie. Hier zijn we zonder haat uitgekomen en we zijn een vriendschap begonnen omdat we gewoon zo'n goede klik hadden en het altijd leuk konden hebben samen..
Een uur of anderhalf uur later krijg ik ineens een App van zijn vriendin -wie al sinds dag 1 jaloers op mij is en mij haat tot op het bot- dat ik hem maar moet laten vallen omdat hij raar op haar reageert als ze vraagt hoe het was bij mij. Staat er ook nog tussen dat ze mij de grond nog niet in heeft getrapt alleen omdat hij dat niet wil -iets wat ik opvat als bedreiging- en dat ik hem maar niet meer moet uitnodigen en nee moet zeggen als hij ernaar vraagt.
Aan het eind krijg ik nog 'ik hoop dat je de juiste beslissingen maakt anders moet ik daar helaas een stokje voor steken' iets wat ik weer als bedreiging op vat..
Dus ik stuur het door naar hem, omdat ik het idee heb dat hij er niks van af weet en ik vond dat hij het moest weten. Ook heb ik gezegt dat ik niet wist wat ik ermee moest maar ik was niet van plan om de vriendschap te laten vallen. Ik laat niet over me heen lopen, en ik geef haar niet gewonnen. Zo ben ik niet en zal ik ook nooit worden.
Hij reageert normaal, dat ik er maar niet op moet letten en niet veel later krijg ik van haar een berichtje dat ik een stuk van hun relatie weg gehakt had -iets wat ze wat mij betreft compleet zelf gedaan heeft, ze had kunnen verwachten dat ik niet over me heen liet lopen-
En dan ineens krijg ik van hem dat hij geen vrienden meer met me kan zijn omdat het te erg word met hun relatie -laat mij weten, zijn relatie is belangrijker dan vriendschap-
Eerst was ik er kapot van, ik voel me nog steeds verraden maar eerst moest ik toch even huilen. Ik had niet verwacht dat hij me voor haar zou weg gooien als oud vuil... En dat terwijl ik ervoor koos om bevriend te blijven terwijl ik bedreigd werd.. Nu ben ik alleen maar boos, en heb ik het gevoel dat ik verraden ben.
Ik heb hem verteld op facebook -aangezien het op app niet kan omdat hij me geblokt heeft- dat hij ook niet meer terug hoeft te komen als het uit is met zijn vriendin..
Na zo'n kutstreek -sorry voor mijn taalgebruik ik kan gewoon geen ander passend woord vinden- hoeft hij echt niet meer te denken dat ik ooit nog vrienden met hem wil zijn. Wie weet laat hij me de volgende keer gewoon weer vallen. Sowieso hoeft hij ook niet te denken dat ik hem dit vergeef..
Ik ben een persoon dat moeilijk vergeeft en vergeet dus dat zal denk ik ook niet gebeuren :l
En dan te bedenken dat ik binnenkort een feest bij een vriendin van me heb waar ze allebei ook naartoe komen... xd
Zo.. dat moest ik echt even kwijt..
Little do you know