• Sorry als het fout staat. :x

    Oké, ik heb voor het weekend dat gratis Sims geval gedownload. Ben daarna een weekend weggeweest blabla. En ik ben inmiddels weer terug, maar de laptop vertoont kuren. Aangezien het laatste ''rare'' wat ik gedaan heb, de Sims downloaden was, gok ik erop dat dat de boosdoener is.
    Dus wat wilde ik doen: De Sims verwijderen, daarna Silverlight en daarna dat Origin geval.
    De Sims verwijderen ging nog wel, maar Silverlight al niet meer. Origin heb ik nog niet geprobeerd. De laptop wil helemaal niet uit en andere dingen lukken ook niet. Het enigste wat ik nog kan is een virusscanner erover heen gooien en internetten. Meer dingen zijn gewoon niet mogelijk.

    Kan iemand me alsjeblieft helpen dit op te lossen? :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    HAHAHA Omg ik lachte me stuk hierzo om die reactie van jou! :'D Hahahah


    @Iedereen
    Me pa is er mee bezig, dus het is eventjes kijken naar hoe of wat. Sowieso zegt hij dat er een fout/bug/whatever was bij dat ''startscherm''. Als dat zo wordt genoemd. Dat geval linksonderaan (windows 7) waardoor je zo'n startsgeval komt te zien en al je programa's etc etc.
    Ik wens hem heel veel succes om dat op te lossen :Y) Ik blijf erbij dat de systeemherstelpunten the way to go zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Ik wens hem heel veel succes om dat op te lossen :Y) Ik blijf erbij dat de systeemherstelpunten the way to go zijn.


    Ik heb geen flauw idee of hij daar wat mee gedaan heeft. Ik moest achter de laptop weg zodat hij kon proberen de fout te achterhalen, maar had wel de site die jij linkte open staan zodat hij het zou zien.
    Och naja, ik ga slapen en hopen dat de laptop het morgen weer normaal doet, lol.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Ik heb geen flauw idee of hij daar wat mee gedaan heeft. Ik moest achter de laptop weg zodat hij kon proberen de fout te achterhalen, maar had wel de site die jij linkte open staan zodat hij het zou zien.
    Och naja, ik ga slapen en hopen dat de laptop het morgen weer normaal doet, lol.
    Ik hoop het ook voor je! Zou wel zo fijn zijn. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Ik hoop het ook voor je! Zou wel zo fijn zijn. :Y)


    Jaaa, ik hoop het ook! Een laptop kost veelste veel geld om kapot te laten gaan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De laptop is gemaakt! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    De laptop is gemaakt! :3

    Gelukkig maar! Ik wilde je al bijna condoleren. :x
    Wat was het uiteindelijk?


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    En dat is dus de reden dat ik niet download haja
    Geloof mij, mijn laptop kan het basis spel en 1 uitbreiding aan. Maar dan alsnog ga ik niet downloaden.
    Maar misschien moet je ermee naar de winkel gaan?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    DiNozzo schreef:
    De laptop is gemaakt! :3
    Yeaaaaah! Wat heeft hij uiteindelijk gedaan om hem te maken?

    Elmorria schreef:
    En dat is dus de reden dat ik niet download haja
    Geloof mij, mijn laptop kan het basis spel en 1 uitbreiding aan. Maar dan alsnog ga ik niet downloaden.
    Maar misschien moet je ermee naar de winkel gaan?
    Hij is al gemaakt en het heeft niks met het spel te maken. Lees het topic. (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Mitchell
    Alleen systeemherstel zegt me pa. Dat scheen voldoende te zijn. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    @Mitchell
    Alleen systeemherstel zegt me pa. Dat scheen voldoende te zijn. ^^
    Zo zie je maar weer dat ik gelijk had :Y)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 12:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mooi dat het gefixt is! (:


    26 - 02 - '16

    Dauth schreef:
    (...)Zo zie je maar weer dat ik gelijk had :Y)


    Hahahah jup! Thaaaaank you! _O_


    @Erieka
    Jaaaa zeker fijn! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •