• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

Mede doordat Latukka en Cliffles te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!

Members:
    Gabs // Latukka // 17 | Luke
    Lieke // Cliffles // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemmingford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Ashtonator | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // MichaelClifford // 16 | Mashton
    Lisa // Kjellberg | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // Ashey | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Hargrave // 15 | Cake
    Simone // MrFluke | Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Lucamias // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba | Ashton
    Laura // KilAsh
    CalmxSavedMe
    Leah // Aravis

[ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 20:53 ]

"Family don’t end in blood”

OhMyLashton schreef:
    (...)

Haha, dat snap ik ja. :'D Ik heb ook altijd wel één of ander liedje in mijn hoofd en moet dan altijd oppassen dat ik niet automatisch dat liedje ga zingen. HAHA. Gelukkig is het me nog nooit gebeurd.

Precies, haha. Mij wel, tbh. Al hoe wel, is het meer fluisteren. Maar dan pinnen klanten bij de kassa en dan tik ik met mijn vingers tegen het screen, of aan de zijkant en dan fluister ik zachtjes, HAHA.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Vandaag was ik trouwens bezig met de op is op en er was een knuffel die ik verdacht veel op Daniel vond lijken, dus toen heb ik die bij me op de kar gezet, HAHA. Ik wilde 'm bijna kopen voor die ene euro die -die nu nog was, mja, niet gedaan. :')

Cliffles schreef:
    (...)

Precies, haha. Mij wel, tbh. Al hoe wel, is het meer fluisteren. Maar dan pinnen klanten bij de kassa en dan tik ik met mijn vingers tegen het screen, of aan de zijkant en dan fluister ik zachtjes, HAHA.

Tja, dat heb ik niet maar ik mag ook nog niet achter de kassa hahaha. Het voordeel daarvan is wel dat als het me gebeurd, waarschijnlijk niemand het merkt omdat ik dus altijd met mijn gezicht naar de schappen zit, tenzij ik een klant help met een vraag maar ik denk niet dat ik dan zal ga zingen, HAHA.
    Of ik moet heel hard gaan zingen, maar dat zie ik ook niet gebeuren :'D

Cliffles schreef:
    Vandaag was ik trouwens bezig met de op is op en er was een knuffel die ik verdacht veel op Daniel vond lijken, dus toen heb ik die bij me op de kar gezet, HAHA. Ik wilde 'm bijna kopen voor die ene euro die -die nu nog was, mja, niet gedaan. :')

Naaawh, hahaha. Ik zou hem gewoon kopen denk ik :'D

Danmarks Dynamite.

Danmarks Dynamite.

Soms vind ik dubbelposts wel leuk. :'D

Danmarks Dynamite.

OhMyLashton schreef:
    (...)

Tja, dat heb ik niet maar ik mag ook nog niet achter de kassa hahaha. Het voordeel daarvan is wel dat als het me gebeurd, waarschijnlijk niemand het merkt omdat ik dus altijd met mijn gezicht naar de schappen zit, tenzij ik een klant help met een vraag maar ik denk niet dat ik dan zal ga zingen, HAHA.
    Of ik moet heel hard gaan zingen, maar dat zie ik ook niet gebeuren :'D

Oh ja, je bent nog geen zestien. :'D
    HAHAHA. Dat is wel grappig, als wij vul avond hebben en ik ben daarbij, zoals vanavond, en de radio staat aan, zing ik wel altijd hardop mee. Idc. :'D

OhMyLashton schreef:
    (...)

Naaawh, hahaha. Ik zou hem gewoon kopen denk ik :'D

Ik kan kijken of die er morgen nog ligt. :'D

Cliffles schreef:
    (...)

Oh ja, je bent nog geen zestien. :'D
    HAHAHA. Dat is wel grappig, als wij vul avond hebben en ik ben daarbij, zoals vanavond, en de radio staat aan, zing ik wel altijd hardop mee. Idc. :'D

Hahaha tja, maar dat is dan na sluitingstijd toch? Want ik moet vullen als er wel klanten in de winkel zijn, hahaha. En het zou echt iets voor mij zijn om dan net een bekende tegen te komen :'D
    Bij ons staat de radio bijna altijd aan trouwens.

OhMyLashton schreef:
    (...)

Hahaha tja, maar dat is dan na sluitingstijd toch? Want ik moet vullen als er wel klanten in de winkel zijn, hahaha. En het zou echt iets voor mij zijn om dan net een bekende tegen te komen :'D
    Bij ons staat de radio bijna altijd aan trouwens.

Jups. En dat weet ik, ik heb zelf een half jaartje bij de AH gewerkt, met veel minder plezier dan nu bij de KV, haha. Wel fangirlde ik daar altijd als ik op de radio 1D hoorde. :'D

DRUNK IN LOOOOOOOVE.

Danmarks Dynamite.

Ik ben er ook weer

Ich liebe dich 27.12.23

Cliffles schreef:
    (...)

Jups. En dat weet ik, ik heb zelf een half jaartje bij de AH gewerkt, met veel minder plezier dan nu bij de KV, haha. Wel fangirlde ik daar altijd als ik op de radio 1D hoorde. :'D

Een winkel als KV lijkt mij ook veel leuker, maar ja, haha. En bij ons draaien ze nooit 1D of 5SOS :c

OhMyLashton schreef:
    (...)

Een winkel als KV lijkt mij ook veel leuker, maar ja, haha. En bij ons draaien ze nooit 1D of 5SOS :c

Ach ja, het werk ligt ook niet voor het oprapen en bovendien, als je alleen vult bij de KV verdien je weinig, bij de AH verdien je dan zoveel meer, dus zit je daar voorlopig beter, hahaha. Oh serieus niet? Ik hoorde altijd Stole My Heart en dan was ik zo verbaasd, want dat liedje is zeg maar nooit 'uitgebracht', behalve op het album dan.