Nee. Zeker niet als je met "normale" mensen het doorsnee volk bedoelt dat bijvoorbeeld vaak op dingen als nu.nl reageert. Alsjeblieft niet. Als dat soort kortzichtige, hypocriete mensen de macht krijgen.. Nee dankje!
Wordt nu het gewone volk bedoeld, dus niet de politici enzo? Want dan ben ik er het wel mee eens, ik ga niet uitgebreid doen, maar al die mensen met zoveel poen weten in mijn ogen minder over de dagelijkse gang van zaken en hoe het er overal werkelijk aan toe gaat. Een gewone burger kan voor wat opheldering zorgen.
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.
Asami schreef:
Wordt nu het gewone volk bedoeld, dus niet de politici enzo? Want dan ben ik er het wel mee eens, ik ga niet uitgebreid doen, maar al die mensen met zoveel poen weten in mijn ogen minder over de dagelijkse gang van zaken en hoe het er overal werkelijk aan toe gaat. Een gewone burger kan voor wat opheldering zorgen.
'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.
Asami schreef:
Kawena schreef:
Oneens. Tenzij ze niet zomaar uit hun nek kletsen en echt wel degelijk weten waarover het gaat. En een beetje gezond verstand hebben.
Oneens. De politici maken er soms een zooitje van, maar ik denk niet dat de Nederlandse burger meer te zeggen moet krijgen, gezien het merendeel waarschijnlijk geen verstand heeft van de dingen waar de ministers zich mee.bezig houden.
Als je het echter hebt over landen in een dictator schap, dan moeten de burgers inderdaad meer te zeggen krijgen.
To the stars who listen — and the dreams that are answered
Astris schreef:
Oneens. De politici maken er soms een zooitje van, maar ik denk niet dat de Nederlandse burger meer te zeggen moet krijgen, gezien het merendeel waarschijnlijk geen verstand heeft van de dingen waar de ministers zich mee.bezig houden.
Als je het echter hebt over landen in een dictator schap, dan moeten de burgers inderdaad meer te zeggen krijgen.
If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
Asami schreef:
Wordt er met 'normale mensen' nou het volk bedoeld? Wat een formulering. Meer democratisering is wat mij betreft niet nodig in dit land, omdat het merendeel van de mensen zich niet bezig houdt met politiek.
Als ik kijk naar sommige reacties op bijvoorbeeld nieuwssites dan denk ik nee, maar langs de andere kant zijn er wel mensen die weten waarover het gaat. Dus ik zou het eigenlijk niet weten.