• in de joepie mijn favo weekblad stond dat bill en tom allebij een vriendin hebben, het moesten twee franstalige meisjes zijn van 19 en 26, volgens een of andere site was het al aan sinds december 2007,
    maar een paar weken terug stond er nog in dat ze hun liefjes nooit zouden verborgen houden, ma dat hebben ze eigelijk wel gedaan, ik weet eigelijk niet wat ik moet gaan geloven, weten jullie meer? vertel dan plies.

    (...)
    Komt zij weer hoor, met haar, Bill is gewoon hartstike Gay verhaaal.. XD
    Nee ik vind wel dat je gelijk hebt :D
    Maar ik zie bill ook niet snel met een ander jongen,, allen met ze broer.. XD
    Maar ik weet niet wat er van waar is. en eigenlijk boeit het me niet. Zo wat als ze een vriedin hebben, is hun probleem tog


    das wel waar mja mijn vriendin is nogal overstuur

    Leuk toch xD? Alhoewel Bill+Meisje? No way.
    mhuhaha x'D gelijk heb je!

    (...)

    ja dat dacht ik ook, en trouwens ze hebben ze dus wel echt gezien er is een filmpje over op youtube ;)

    Ja! ;)
    Al gezien!


    We gonna start a fight >,<

    (...)

    oow ; da's een nieuwe . x'P
    Lijkt me trouwens ook al iets realistischer .. =]

    This wel zo ik zal het filmpje wel even opzoeken ;]


    We gonna start a fight >,<

    (...)
    Ja! ;)
    Al gezien!


    ik vond het wel grappig, hallo als ik dat was was ik erheen gelopen hoor :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    das wel waar mja mijn vriendin is nogal overstuur
    Hoezo?


    Life is hard and then we die

    Owja ze waren met Andreas XD


    We gonna start a fight >,<

    (...)I know, vervelend ben ik he =']

    ja,,
    Nee grapje, maar je zet het egt overal, waar er iets staat over bill en een meisje.. xD
    Maar ik vind wel dat je gewoon gelijk hebt, bill gaat met niets of nieamdn behalfen met ze bloedeigenbroer.
    Zo Chantou heeft gesproken


    Dunno ><

    (...)
    This wel zo ik zal het filmpje wel even opzoeken ;]


    Janee, zo bedoel ik het eigenlijk niet . ='D
    Heb 't filmpje al gezien, denkik .
    Ik bedoel dat ik dat verhaal van 'ze hebben ze gewoon daar zien rondlopen' nog niet gehoord had .
    =']
    & dat ik dat wel realistisch vind . ofzo . ='D

    ik ben ingewikkeld .


    /

    http://nl.youtube.com/watch?v=gje_F-dujq0


    We gonna start a fight >,<

    (...)
    ja,,
    Nee grapje, maar je zet het egt overal, waar er iets staat over bill en een meisje.. xD
    Maar ik vind wel dat je gewoon gelijk hebt, bill gaat met niets of nieamdn behalfen met ze bloedeigenbroer.
    Zo Chantou heeft gesproken
    Volgens mij ook ja 0.o


    Life is hard and then we die

    (...)

    Janee, zo bedoel ik het eigenlijk niet . ='D
    Heb 't filmpje al gezien, denkik .
    Ik bedoel dat ik dat verhaal van 'ze hebben ze gewoon daar zien rondlopen' nog niet gehoord had .
    =']
    & dat ik dat wel realistisch vind . ofzo . ='D

    ik ben ingewikkeld .

    Haha this wel goed hoor XD


    We gonna start a fight >,<

    (...)Volgens mij ook ja 0.o
    Het is gewoon waar, en ik weet ook zekker, dat die tatoo van Bill, gewoon zijn liefde voor tom Bevestigt!


    Dunno ><

    (...)

    das wel waar mja mijn vriendin is nogal overstuur

    http://nl.youtube.com/watch?v=gje_F-dujq0
    Laat haar dit maar zien dat zijn die twee franse meiden dat is bij een coldplay concert er zijn gewoon woorden verdraait ;)


    We gonna start a fight >,<

    (...)Het is gewoon waar, en ik weet ook zekker, dat die tatoo van Bill, gewoon zijn liefde voor tom Bevestigt!


    Nou en als dat zo is dan vind ik het hartstikke schattig, weet je ik heb ook wel mijn twijfels over, bestaat twincest nu of niet, maar ook in een filmpje, dat iedereen ondertussen wel heeft gezien, zegt Bill ook zo van ja;'hier ga ik Bill laten tatoeëren en hier Tom' ofzoiets achja boeind ik ben vandaag in een rare bui!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson