• Het maken van een cover kan wat langer tijd in beslag nemen, wegens uitstappen en geplande activiteiten, sorry hiervoor!

    Coverstore • Sylvie


    Hey iedereen! Ik heb lang getwijfeld, maar uiteindelijk besloot ik toch een topic te openen. Als je een cover wil kan je dus ook bij mij terecht. Ik deel nu al mee dat ik geen professional ben en heel wat covers ook redelijk mislukken, vind ik dan. Uiteraard wil ik mijn best doen en jullie proberen helpen, anders was dit topic er nu niet he. Ik vind het toch leuk om een beetje creatief bezig te zijn op deze manier.
    Wil je een cover aanvragen? Dan kan dat gewoon simpel door onderstaand invullijstje in te vullen, in een reactie te plaatsen of via een pb naar me door te sturen. Als je een cover aanvraagt, heb dan aub wel geduld!
    Alles met een * achter is verplicht in te vullen.

    TItel: *
    Korte samenvatting verhaal: (is wel handig voor mij)
    Plaatjes: * (Gelieve duidelijk plaatjes en plaatjes van goed formaat door te geven. Ik wil gerust zelf ook op zoek gaan, maar ik steek geen uren werk in het zoeken van alle plaatjes voor jou.)
    Sfeer: * (duister, licht, vrolijk, romantisch, eng, ...)
    Extra: (bepaald lettertype, speciale textures, horizontaal/verticaal, tekst, username, kleur/zwart-wit, ... hou er wel rekening mee dat ik niet zomaar elk lettertype of texture of zo kan gebruiken)

    Wachtlijst:
    - TheBadWolf
    - Daggers
    - Stapper
    - Memorie
    - BoomClap

    Afgerond:
    - Dunbar

    Als je nog meer voorbeelden wil zien, dan moet je me even een pb sturen.
    Naamsverandering doorgeven alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 23:23 ]


    16 - 09 - '17

    Ze zijn echt super en inderdaad, die tweede is echt leuk c: Heel erg bedankt


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dunbar schreef:
    Ze zijn echt super en inderdaad, die tweede is echt leuk c: Heel erg bedankt


    Alsjeblieft (:


    16 - 09 - '17

    x

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 17:56 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik wil graag een Cover voor een verhaal die nog geboren moet worden.. Ik weet nog niet echt een verhaallijn, of wat erin gaat gebeuren. Maar wil al wel vast een cover (want ik weet dat er twee leuke acteurs in meedoen! :d) Dus.. Hopelijk wil jij die wel maken ;á.

    TItel: -
    Korte samenvatting verhaal: -
    Plaatjes: Een foto van Benedict Cumberbatch en Taylor Lautner. - Ik heb er geen gezocht, omdat ik niet weet welke goed zijn..
    Sfeer: Rustig, Mysterieus en een beetje vrolijk (maar niet té!).
    Extra: -


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hey Hey, ik wil graaaag een cover. En jij maakt ze echt mooi.

    TItel: One Body, One Soul | Larry Stylinson

    Korte samenvatting verhaal:

    Ciara is de beste vriendin van Louis en helpt hem dan ook met alles. Aangezien hij verliefd is op een jongen moet zij met die jongen praten. En die jongen is Harry. Harry en Louis krijgen later wat, maar krijgen ook steeds vaker ruzie. Ze besluiten uitelkaar te gaan. Louis kan er allemaal niet zo tegen en besluit zijn hele leven om te draaien.


    Plaatjes:ik had zelf niet de goede plaatjes gevonden maar ik hè wel een idee. Louis met allemaal tattoos en Harry gewoon. Het moet/mag ik zwart wit. Het meisje die moet er een beetje gefrustreerd uit zien :).

    Sfeer: duister, en romantisch.

    Extra: lettertype moet iets duisters laten zien en in zwart/grijs graag :)



    Alvast bedankt xx :)


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Memorie schreef:
    Hey Hey, ik wil graaaag een cover. En jij maakt ze echt mooi.

    TItel: One Body, One Soul | Larry Stylinson

    Korte samenvatting verhaal:
    Ciara is de beste vriendin van Louis en helpt hem dan ook met alles. Aangezien hij verliefd is op een jongen moet zij met die jongen praten. En die jongen is Harry. Harry en Louis krijgen later wat, maar krijgen ook steeds vaker ruzie. Ze besluiten uitelkaar te gaan. Louis kan er allemaal niet zo tegen en besluit zijn hele leven om te draaien.


    Plaatjes:ik had zelf niet de goede plaatjes gevonden maar ik hè wel een idee. Louis met allemaal tattoos en Harry gewoon. Het moet/mag ik zwart wit. Het meisje die moet er een beetje gefrustreerd uit zien :).

    Sfeer: duister, en romantisch.

    Extra: lettertype moet iets duisters laten zien en in zwart/grijs graag :)



    Alvast bedankt xx :)


    Ik wil die foto's van Louis en Harry best wel zelf zoeken, maar kan je aub wel zoeken naar een geschikt meisje?


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    (...)

    Ik wil die foto's van Louis en Harry best wel zelf zoeken, maar kan je aub wel zoeken naar een geschikt meisje?


    Is goed :)


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Deze: klik of deze: klik. En dan in het zwart wit. c: en, Louis moet ook piercings en dat soort dingen hebben.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 11:43 ]


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Sorry, het duurt allemaal iets langer omdat ik de laatste tijd veel uitstappen en activiteiten doe enz.


    16 - 09 - '17

    Jammer ;[.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hallo, misschien kan jij mij helpen?

    Ik ben op zoek naar een cover voor mijn nieuwe story: Boom clap, the sound of my heart (Ansel Elgort)

    korte samenvatting; Faith is een negentienjarige New Yorkse tiener, en houdt van het leven in de grote stad en leidt een perfect gelukkig leven. Maar het is niet altijd wat het lijkt. Het leven in New York is toch niet altijd even gemakkelijk voor haar als het lijkt. Wanneer Faith de acteur Ansel Elgort leert kennen, komt haar leven op een rollercoaster van emoties terecht. Emoties die niet altijd even herkenbaar voor haar zijn.

    plaatjes; maakt niet echt uit natuurlijk eentje van Ansel Elgort en een meisje met bruin haar en blauwe ogen.

    Sfeer: luchtig, romantisch,

    alvast bedankt :)


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once

    BoomClap, ik zet je op de lijst en kijk wat ik voor je kan doen.


    16 - 09 - '17

    Hemwin is btw Daggers geworden.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Hemwin is btw Daggers geworden.


    Bedankt voor de melding


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    BoomClap, ik zet je op de lijst en kijk wat ik voor je kan doen.


    Heel erg bedankt!


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once