Ik heb gezien dat al meerdere mensen op je vraag geantwoord hebben, dus ik denk dat ik er vrij weinig nieuws aan toe te voegen heb. Zoals al gezegd is geworden, zou ik inderdaad voor een wat nettere mail gaan, die niet zo beschuldigend over komt. Wanneer je mensen terecht wijst op iets wat ze fout hebben gedaan, schieten mensen al snel in de verdediging, gaan ze ontkennen dat ze iets 'fout' hebben gedaan, worden boos etc. Ik ben van mening dat het beter werkt als je het op jezelf betrekt 'Ik vind'-zinnen. Je benoemd wat jíj vind en wat jíj bij iets voelt. Een gevoel kan niemand ontkennen, want jíj voelt je op een bepaalde manier, daarvan kan niemand zeggen dat je dat niet voelt, begrijp je? (;
Verder zag ik dat iemand al had aangestreept dat je ergens vrij bovenaan in je mail hebt geschreven dat je 'gefaald' hebt. Zelf zou ik dit zeker veranderen door iets anders. Falen klinkt erg negatief en je haalt jezelf hiermee naar beneden. Maar je hebt niet gefaald, het is je niet gelukt om nieuwe vrienden te maken. Daar is niks falen aan (;
En nog een mogelijk idee voor hier op Q, ik zou het zelf niet prettig vinden om mijn echte naam en achternaam en de namen met achternamen van docenten zo op het internet te zetten. Nou ga ik er vanuit dat de Quizletters gewoon aardige mensen zijn, maar je hebt helaas ook minder aardige mensen op het internet (;
Inspiration can hit you any time